ב”רשת” שאלו איפה הנמר בתמונה – הגולשים הגיבו בהטרלה היסטרית

“איפה הנמר?” – זו היתה השאלה שנשאלה אתמול בעמוד הפייסבוק של זכיינית ערוץ 2 “רשת”, בסמוך לתמונה של שדה עשבים בו עומדים מספר איילים. מי שיחפש טוב טוב בין השיחים יזהה את עיני נמר השלג המשחרות לטרף לארוחת הצהריים שלה – אבל לא החיה הזו עניינה את אלה שבחרו להענות לאתגר של רשת.

תוך שעות ספורות, מיהרו הגולשים להוסיף לתמונה תיוגים רבים בחלקים שונים שלה. מעבר על התמונה בפייסבוק עם העכבר גורמת לתיוגים האלה להופיע, ולהראות לכם, למשל, איפה יש גזע עץ. או צרצר. או סתם תהיות קיומיות, כמו למה האיילים האלה פשוט עומדים שם בלי לרוץ.

ההטרלה החיננית הזאת יצרה מעין “מה מסתתר בתמונה” כפול – שמתייחס גם לברדלס המסתתר וגם להערות הגולשים. ב”רשת” בינתיים לא מחקו את התמונה – ואנחנו מקווים שההחלטה להשאיר אותה שם למרות ההטרלה היא החלטה מודעת. התוצאה קורעת מצחוק, וחבל יהיה לראות אותה נמחקת מהרשת בגלל חוסר חוש הומור של מפעילי העמוד.

התיוגים

ככה זה נראה כשעומדים על זה עם העכבר

אגב, התיוגים המצחיקים הם לא הדבר היחיד שעבד בניגוד לציפיות של רשת בנוגע לתמונה הזו. גולשים חדי עין ציינו שה”נמר” שבתמונה הוא בכלל לא נמר אלא ברדלס. “מעצבן כמה אנשים מעלים כתבות בלי לדעת מה הם רושמים.. זה לא נמר זו צ’יטה/ברדלס! החיה הכי מהירה בעולם! קצת בדיקה מקדימה לא תזיק – אחרכך שואלים למה ילדים יוצאים טמבלים ובורים – למה? כי ההורים שלהם כאלה!”, כתב אחד הגולשים בתגובה לתמונה.

תודה ל-Yair Kivaiko

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן