צילם תמונה עם פלאש בחושך מוחלט וזה מה שגילה בה לחרדתו

מפעלים תעשיתיים נטושים הם חללים מעניינים, קורצים במיוחד לצלמים שמחפשים אפשרויות לתפוס תמונות מיוחדות. מסיבה זו יצא צלם אחד, יחד עם כמה חברים, למפעל תעשייתי נטוש הקרוב למקום מגוריו. החברים טיילו בין הקירות הנטושים, והצלם טייל במעבה מערכת מסדרונות בקומה הראשית של המפעל.

בשלב מסוים תפס את תשומת ליבו מסדרון מסויים, עם מסגרת מתומנת ומערכת צינורות כתומה. המסדרון הזה, בניגוד לקודמיו, נראה יחסית שמור, כמעט חדש, בניגוד לחדרים האחרים במפעל שהיו מלאים בלכלוך וזבל. הבעיה: הוא גם היה חשוך מאוד, והפנס החלש שלו לא הצליח להאיר את כולו.

למרות הפחד מהחושך, הצלם האמיץ שלנו נכנס למסדרון. כדי לראות מה לפניו, הוא הרים את המצלמה שלו, הפעיל את הפלאש וצילם את המשך המסדרון. כשהוא הסתכל בתמונה שצילם בצג האלקטרוני של המצלמה הלב שלו כמעט נפל לתחתונים:

זה הרי נראה כמו סרט אימה. הבחור שלנו כבר היה רחוק מחבריו, אז מי זה הבחור המסתורי שעומד מולו במסדרון? אחרי שהוא ווידא שלא ברח לו קצת פיפי בתחתונים, הצלם החליט להמשיך במסדרון ולהתעמת עם הדמות המפחידה.

בסופו של דבר הדמות כלל לא היתה אנושית – אלא מזכרת חכמה במיוחד שהשאיר שם אמן גרפיטי שכנראה ידע שכך הוא יצליח להפחיד לא מעט אנשים שמסתובבים במפעל.

למרות שלא מדובר באדם אמיתי – התמונות האלה הצליחו לשכנע אותי שלהסתובב במפעלים נטושים זה לא עניין שמומלץ לבעלי לב חלש. עדיף להשאר במקומות המוניים עם הרבה אור.

דרך Viral Nova

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן