נשים מסירות איפור וחושפות חוסר שלמות בסדרת פרסומות מעוררת השראה

סדרת הפרסומות החדשה של חברת האיפור Dermablend היא מצד אחד אחת המרגשות שיצא לנו לראות לאחרונה, אך מצד שני גם מעט מבלבלת מבחינת המסר שהיא מנסה להעביר.

הסדרה, בשם Camo Confessions, קוראת לנשים עם עור פגום להחשף לפני המצלמה ללא איפור ולספר על החיים שלהן. לשם ההתחלה חשפה החברה שתי נשים כאלה: שרי, שהיא בעלת בעית פיגמנטים שגורמת לעורה השחור להבהיר (בסרטון למעלה) וקסנדרה, שסבלה מפצעי בגרות רבים בילדותה שהשאירו צלקות על כל פניה.

המסר ששתי הנשים האלה מנסות להעביר הוא כפול: מצד אחד – אל תתביישו במי שאתן ואף אחד לא מושלם. מצד שני – השתמשו באיפור כדי להסתיר את הפגמים שלכן ולהשתלב טוב יותר בחברה.

החיבור בין שני המסרים הקצת סותרים האלה קלוש מאוד – ״את הכי יפה כמו שאת באמת אבל בואי תתאפרי קצת כדי להיות יותר יפה״. אך למרות זאת – הסרטים עצמם והסיפורים האישיים שעומדים מאחוריהם מרגשים ומעוררים מחשבה על הדרך בה החברה מתנהגת לשונה.

ב-Dermablend מזמינים את הגולשות להצטלם בעצמן לסרטונים דומים ולספר על הפגמים שלהן. על כל סרטון כזה, תתרום החברה דולר אחד לעמותת Look Good Feel Better שמסייעת לנשים חולות סרטן להרגיש טוב יותר באמצעות שיפור המראה החיצוני שלהן לאחר הטיפולים הכימותרפיים.

דרך BuzzFeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן