שווה קריאה: המכתב של אוקי קופיד שקורא להחרמת פיירפוקס בגלל הומופוביה

מחפשים אהבה ב-OKCupid אבל עושים את זה דרך דפדפן פיירפוקס? זה הזמן להתחיל לחפש דפדפן חדש. אתר השידוכים המצליח חסם החל מאתמול את הכניסה מדפדפן פיירפוקס, זאת בעקבות תמיכתו של מנכ״ל מוזילה בהצעת חוק שהיתה מגבילה אפשרות לנישואין חד מיניים בקליפורניה.

מי שינסה להכנס לאתר דרך הדפדפן של מוזילה יקבל את ההודעה הבאה, שממליצה לו לעבור לגלוש בדפדפנים אחרים:

שלום לך, גולש פיירפוקס. אנחנו מתנצלים על ההפרעה בחווית ה-OkCupid שלך.

המנכ״ל החדש של מוזילה, ברנדן איץ׳, הוא מתנגד פומבי של שוויון זכויות לזוגות חד מיניים. לפיכך, אנחנו מעדיפים שהמשתמשים שלנו לא ישתמשו במוצרים של מוזילה כדי להכנס ל-OkCupid.

בדרך כלל פוליטיקה היא לא עניינה של האתר, וכולנו יודעים שיש דברים יותר חשובים בעולם ממנכ״ל אחד עם ראיית עולם מעוות. אתם אולי שואלים למה אנחנו מבדילים את עצמנו היום. זו הסיבה: הקדשנו את העשור החיים בלחבר בין אנשים – כל האנשים. אם אנשים כמו מר איץ׳ היו משיגים את מה שהם רוצים, בערך שמונה אחוזים ממערכות היחסים שעבדנו כל כך קשה בשביל להצית היו בלתי חוקיות. שוויון זכויות לזוגות חד מיניים הוא עניין שחשוב במיוחד לרבים מאתנו ב-OkCupid. אבל זה גם חשוב עסקית לכל החברה. OkCupid כאן כדי ליצור אהבה. אלה שמחפסים להכחיש אהבה ובמקום זאת לאכוף אומללות, ביוש ותסכול הם האויבים שלנו, ואנחנו יכולים לאחל להם אך ורק כשלון.

באתר נתנו לגולשי פיירפוקס הזדמנות ללחוץ על לינק נוסף שיעביר אותם לאתר בכל זאת, אך גם הוסיפו לינקים להורדת דפדפנים מתחרים.

במוזילה ניסו לנתק בין זהות החברה לזהות המנכ״ל החדש שלה, ופרסמו בסוף השבוע הודעה לעיתונות בה היא כתבה שכחברה היא תומכת בכל הזוגות, בין אם הם להט״בים או לא. אך ההודעה הזו לא סיפקה את OkCupid, שמבחינתם לא רוצים לעשות את ההפרדה בין החברה ובין מי שעומד בראשה.

מוזילה הגיבה למקרה: ״מוזילה תומכת בשוויון זכויות לכולם, כולל נישואין לזוגות חד מיניים. לא משנה מי אתם או את מי אתם אוהבים, לכולם מגיעות אותן זכויות ושיתיחסו אליהם בשוויון. OkCupid אף פעם לא פנו אלינו עם הכוונות שלהם, ולא אמתו את העובדות שלהם״.

דרך Huffington Post

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן