מחירי האפליקציות באפ סטור הישראלי יירדו בשעות הקרובות

בזמן שמחירי העגבניות מרקיעים שחקים ויוקר המחיה רק עולה ועולה, יש גם מי שמוריד מחירים. המחירים ב-App Store הישראלית של אפל יירדו בשעות הקרובות, זאת בעקבות רענון שער-חליפין שאפל מבצעת במספר מדינות. המשמעות היא שמחירן של כל האפליקציות צפוי לרדת בכמה עשרות אגורות מהמחירים הנהוגים היום.

עד היום, חנות האפליקציות התייחסה לדולר אחד כאל 3.90 שקלים – זאת למרות ששער הדולר נמוך משמעותית כבר זמן רב (כיום הוא נסחר סביב 3.50 שקלים). ב-Google Play, חנות האפליקציות המקבילה של גוגל למכשירי אנדרואיד, דולר אחד שווה ל-3.50 שקלים – כך שעד כה מחירי האפליקציות באנדרואיד היו מעט זולים יותר מאשר ב-iPhone.

במייל ששלחה אפל למפתחי אפליקציות היא כתבה: ״שינויים במחירים בחנות האפליקציות מתבצעים תקופתית בעקבות שינויים בשער החליפין של מטבעות זרים. בתוך 24 שעות שינויי התמחור יבואו לידי ביטוי״. נכון לשלב זה השינוי עדיין לא מוצג ב-iTunes, ככה שעדיין לא ידוע מה המחיר החדש. כך או אחרת – אם בא לכם לקנות אפליקציה, מומלץ לחכות עוד כמה שעות עד רענון המחירים הצפוי.

יש לציין שבעוד העדכון הזה משמח את הישראלים, הוא מעציב משתמשים אחרים של חנות האפליקציות ממדינות אחרות בעולם – שם מחירי האפליקציות דווקא יעלו. באוסטרליה, הודו, אינדונזיה, טורקיה ודרום אפריקה הדולר האמריקני רק התחזק בחודשים האחרונים, ולכן המחירים שם צפויים לעלות בהתאם.

התאריך בו אפל פרסמה את עדכון המחירים הזה, ה-1.4, מעורר את החשש שמדובר במתיחה. עם זו, בבירור שעשינו מול מפתחי אפליקציות ישראליים עולה שהם אכן קיבלו את המייל הזה מכתובת רשמית של אפל, והסבירות שהחברה הגדולה החליטה להתבדח דווקא בעניינים כלכליים פנימיים היא אפסית.

דרך TNW

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן