לאחר שהתנהגו בגסות לשליח הפיצה, למחרת ציפתה לו ההפתעה הבאה

להיות שליח פיצה יכולה להיות עבודה לא כל כך נעימה. צריך לרכב על קטנוע בכל מזג אוויר, לעמוד בדלת של זרים, לחטוף מלא טענות (״למה הפיצה שלנו הגיעה תוך 32 דקות במקום חצי שעה כמו שהובטח״) ואז להתחנן עם העיניים לטיפ הולם שיצליח לגרום למשכורת החודשית שלהם להיות סבירה.

שליח פיצה מארצות הברית נשאר מתוסכל במיוחד, אחרי שזוג שהזמין פיצה ב-22.67 דולרים נתן לו 23 דולרים ואמר לו לשמור על העודף. טיפ של 33 סנטים הוא לא ממש פרופורציונלי לחשבון שקיבלו, ובמקרים כאלה עדיף לוותר בכלל על הטיפ במקום לתת סכום כל כך מעליב.

אך כשהשליח חזר לעבודה למחרת, לאחר שקילל בלבו את הזוג הקמצן כל הלילה, הוא מצא הפתעה נעימה: הזוג השאיר בפיצריה כרטיס ברכה שייועדה לו, בו הם התנצלו על המקרה ועל ״כישורי המתמטיקה המפוקפקים״ שלהם.

על החלק החיצוני של הכרטיס היה כתוב ״אולי קאפקייק ינחם?״. בפנים נכתב: ״טוב, אין לי באמת קאפקייק בשבילך, אבל מה עם הטיפ שמגיע לך על אתמול בלילה? אנחנו ממש מתנצלים על כישורי המתמטיקה המפוקפקים שלנו, ורוצים להודות לך על העבודה שאתה עושה. אנחנו מעריכים אותה מאוד! תום וג׳ן״.

למכתב ההתנצלות צורף גם שטר של 20 דולר – מעל ומעבר לטיפ המקובל.

השליח פרסם את המקרה ב-Reddit, שם מגיבים רבים סיפרו על סיפורים דומים שקרו להם דווקא מהצד השני: אנשים לפעמים מתבלבלים בספירה או סתם שוכחים להשאיר טיפ, ואלא אם כן הם קמצנים גמורים זה יכול להעיק על מצפונם במשך שעות ארוכות. כיף לראות שיש כאלה שיודעים להודות בטעותם ועל הדרך לעשות לשליח פיצה אחד את היום.

דרך Viral Nova

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן