האשה הזו רצתה להידמות לג’ניפר לורנס וזה מה שיצא

לג’ניפר לורנס, אחת הכוכבות היותר מוצדקות בהוליווד, יש הרבה מעריצות בעולם. בדרך כלל זה מסתכם במכתבים, חתימות ואולי הרצון לחקות את לבושה בערב האוסקר, אבל קיטי בת ה-30 החליטה שהיא צריכה יותר. הרבה יותר.

קיטי הלכה ממש קדימה עם הסגידה לשחקנית המשובחת זוכת פרס האוסקר והחליטה שהיא חייבת להידמות בכל מחיר למודל הנערץ עליה. המעריצה הטוטאלית בחרה לעבור סדרת ניתוחים פלסטיים בעלות כוללת של לא פחות מ-25 אלף דולר כדי להידמות ללורנס, אחת הבחורות הקוליות בהוליווד שאף פעם לא עשתה אישיו מהלוק שלה.

בעוד התהודה התקשורתית לכוכבת הנערצת גוברת בתקשורת, קיטי טענה שהיא זכתה ליותר ויותר תגובות מאנשים שזרקו לה שהיא מזכירה את לורנס. היא הרגישה שקיים דמיון ביניהן בתווי הפנים אבל לא עד הסוף. היא החליטה שהגיע זמן לתקן את המחדל ולתת למנתח לתקן היכן שהטבע פישל. בפברואר האחרון, מדריכת הכלבים הנשואה ואם לילדה קטנה, יצאה לסדרת ניתוחים של חודש כדי להפוך לג’ניפר לורנס 2. “אני לא מנסה להיראות כמו פמלה אנדרסון ב’משמר המפרץ'”, הרגיעה קיטי, “אלא לשחקנית בעלת מראה אנושי ולא מופרך שהיא גם זוכת פרס אוסקר”. היא לא עצרה שם. “אני אישה חזקה”, התפייטה, “אני שולטת על איך שאני נראית ואני יכולה לשנות את המראה שלי ואוכל לשנות שוב ארם ארצה”.

בעלה אריק פחות נלהב מהמצבע “להידמות לג’ניפר לורנס” ולא הבין את הדחף. “ג’ניפר אינה סלבריטאית שגרמה לי לחוש רגשות עזים כלפיה” הוא ציין, “אבל זו החלטתה של קיטי”. בקיצור, האיש נותר פאסיבי מול ההחלטה היקרה והביזארית של אשתו. השניים יכולים היו לשים את הכסף הזה לחסכונות עבור בתם אבל כנראה שישנו סדר עדיפויות קצת אחר במשפחה הזו.

הרופא המנתח הסביר שהוא רגיל לקבל מטופלות שרוצות להידמות לכוכבות כאלו ואחרות והוא מאשר ניתוחים אם הוא חש שהמנותחת כשירה פסיכולוגית לכך. רשימת השיפוצים שעברה קיטי בבית החולים ביוסטון במהלך שש שעות כוללת שינויים בשפתיים, בחזה, לחיים, בישבן ובשאר מקומות בגוף. “הסיבה שעשיתי את הניתוח היא שלא הרגשתי בנוח עם גופי לאחר הולדת בתי ורציתי לחוש טוב יותר. אני לא משוגעת”. חלילה, מה פתאום.

והנה לפניכם תמצית האירוניה בחיים. מבט אחד ב”לפני” ו”אחרי” חושף שאם כבר, קיטי הייתה בחורה יפה שאף דמתה קצת לכוכבת לפני הניתוח. כל השיפוצים הללו רק הזיקו לה, כיערו אותה בעיניי וכעת היא לא דומה ללורנס בכלל. אז מה היא הרוויחה? בעיקר מינוס של 25 אלף דולר בבנק. אבל היי, רק על היציאה הזו מגיעה לה אוסקר.

 

 

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן