עורכת הדין מקרים שהפכה לסמל מין מגיבה לתהילה החדשה שלה

לתפנית כזו בחייה נטליה פוקלונסקאיה לא ציפתה. עורכת הדין בת ה-33 עברה הרבה טלטלות בחיים שלה: היא התקדמה במהירות לתפקידים בכירים מאוד במערכת המשפט של אוקראינה, אבל בשלב מסויים החליטה להתפטר כי לא הצליחה להשלים עם האלימות הגדולה ברחובות המדינה.

בשבועות האחרונים היא תפסה את כס התובעת הכללית של קרים, כנראה בזכות ההתבטאויות הרבות שלה בעד החבירה לרוסיה. כבעלת תפקיד בכיר כל כך בחצי האי המפורסם ביותר בעולם, פוקלונסקאיה צולמה רבות לטלוויזיה – ומכיוון שמדובר בבחורה מאוד יפה, אומת האינטרנט עשתה מה שאומת האינטרנט יודעת לעשות: הפכה אותה לסמל מין.

כן, בזמן שכל העולם מתחיל להתייחס לרוסיה כאיום רציני בגלל המתרחש בקרים – אנשים רבים מעדיפים להתמקד במראה החיצוני של התובעת הכללית. אולי זה סוג של אסקפיזם.

נטליה פוקלוסקאיה. לא דוגמנית – עורכת דין

פוקלונסקאיה פופולרית במיוחד ביפן, שם הפכה לדמות קומיקס, כנראה עקב החיבה של היפנים לבחורות יפות במדים צבאיים:

פוקלוסקאיה עצמה, שכנראה היתה עסוקה עד מעל הראש בימים האחרונים, ראתה רק לאחרונה את הממים הרבים בכיכובה, במהלך ראיון טלוויזיוני. התגובה שלה, שמוצגת בסרטון למעלה, מצויינת: בהתחלה היא נבוכה, אחר כך היא קצת בוכה ואז היא אוספת את עצמה מחדש ואומרת שהיא בטוחה שבסופו של דבר יזכרו אותה בגלל מי שהיא – אשת מקצוע מצטיינת, ולא דוגמנית. אמן.

דרך Know your meme

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן