התינוקת הזו מנהלת ויכוח בוגר וסוער עם אביה

לפעמים יש דברים ברומו של עולם שחייבים להתווכח עליהם – אפילו אם אתם תינוקות. הסרטון הויראלי שלמעלה מציג ויכוח כזה, שאם לא היינו רואים מול העיניים לא היינו מאמינים כמה הוא חמוד.

האבא הרוסי הזה צועק על התינוקת שלו, שלא ממש דואגת לשלומה או לשלום הבית בזמן שהיא אוכלת. היא כל הזמן זורקת אוכל מהרצפה ומנסה להשתחל החוצה אל מחוץ לכיסא שלה.

האבא, שכנראה יצטרף לנקות את הרצפה ולחבק את הילדה שלו אם היא תיפול על התחת ותתחיל לבכות, מנסה לשכנע אותה שהפעולות שלה לא ממש בסדר. היא לא משתכנעת.

הטיעונים של התינוקת הם בג׳יבריש, אבל הם נשמעים מתוחכמים בגלל יכולות החיקוי המצויינות שלה. היא מבינה איך אבא שלה מדבר כשהוא מנסה להשמע סמכותי ומחקה אותו אחד לאחד, כולל תנועות גוף. היא נראית כל כך רצינית עד שהאמא, שצילמה את כל התקרית, לא מצליחה להתאפק ומתפוצצת מצחוק כמה פעמים במהלך הוויכוח.

מה שבסופו של דבר מוכיח שמדובר בתינוקת שלא ממש יודעת מה היא עושה הוא השניות האחרונות של הסרטון, בה התינוקת מצביעה על אביה, ואז מסתכלת על כף היד שלה בהפתעה, שכן היא אף פעם לא ראתה אותה בצורה הזו. זה גם הרגע בו התינוקת מצטרפת לאימה בצחוק גדול – וחוזרת להתנהג כמו שאר בני גילה שעסוקים בגילוי עצמי ולא בוויכוחים סוערים וקולניים.

דרך Neatorama

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן