הבעל חזר אחרי שנה בשירות צבאי וגילה שאישתו ירדה 45 קילו

״וואו״. זה היה הדבר הראשון שלארי שפר, חייל אמריקני, אמר לאישתו כשראה אותה לאחר יותר משנה בה שירת בבסיס באפגניסטן. הסיבה לא היתה הגעגועים, אלא כי בזמן שהוא נעדר מהבית מיסטי הכינה לו הפתעה גדולה: היא עשתה דיאטה רצינית, וירדה יותר מ-45 קילו.

מיסטי, שנהגה לאכול שלוש ארוחות גדולות בכל יום בנוסף לשלל נשנושים בין לבין, החליטה יום אחד שהיא יכולה להפסיק מתי שתרצה. היא הסירה את כל מזון הזבל מהדיאטה שלה, הגבילה את צריכת הקלוריות היומית שלה, והצליחה להגיע למשקל הנמוך ביותר שהיא הייתה בו מאז בית הספר. בעלה, שנשוי לה מ-2008, אף פעם לא ראה אותה כל כך רזה.

לארי לא מאמין למראה עיניו

החיבוק הראשון

תמונה משפחתית לפני הדיאטה

״הרבה אנשים שואלים למה זה סיפור גדול״, סיפרה מיסטי בתגובה אירונית (?) לתוהים מה העניין עם המשקל: ״אבל כשאף פעם לא קרה שבעלך הצליח להרים אותך בזרועותיו, ואז הוא יכול. זה סיפור גדול״. כן, כי מה רוצה אשה אם לא שבעלה ישא אותה בזרועותיה, נכון?

במהלך השנה בה לארי שירת באפגניסטן, מיסטי דאגה לשלוח לו תמונות שלה רק מהכתפיים ומעלה, כדי שלא יוכל לדעת איך היא נראית. וזו לא ההפתעה היחידה שהיא ארגנה לו: במהלך השנה האחרונה, מיסטי גם קנתה בית חדש – בו הזוג המאושר יוכל לחיות יחד עם בתם הקטנה ששמחה לקבל את אבא שלה בחזרה. גיבור קרבות, אשה כוסית ובית צמוד קרקע. מי יכול לצפות ליותר מזה כדי להגשים את החלום האמריקני המעודכן?

דרך BuzzFeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן