טרנדים אופנתיים לקיץ 2014

הקיץ אוטוטו בפתח ואיתו גל של צבעים, הדפסים וטרנדים אופנתיים חדשים. קיץ 2014 מביא איתו השנה מגוון של אפשרויות, אך כפי שקורה בכל פעם, עדיין נשאר נאמן לשנים קודמות ומצליח למצוא את האיזון הנכון שבין קלאסיקה לחדשנות. תצוגות האופנה ברחבי העולם הציגו בחודשים האחרונים את מה שצפוי להציף את מדפי החנויות בקיץ הקרוב, וכשכל זה בדרכו אלינו, זה הזמן להתחיל לפנות את הארון מבגדי החורף, ולהשאיר מקום לטרנדים החדשים, שיוצגו על המדפים. אז, מה מאפיין טרנדים אלה ומה חשוב לדעת, רגע לפני שהקיץ מגיע? על כך, במאמר הבא.

פסים, פסים, פסים

הם ליוו אותנו בקיץ הקודם וגם מעט במהלך החורף, ועתה הם חוזרים אלינו שוב, ובגדול. הפסים משלבים בין קלאסיקה של פעם למראה צעיר ורענן. אלה לא מוכרחים להיות פסים של שחור ולבן, כי אם פסים בשילובי צבעים שונים. הפסים של קיץ 2014 ישולבו בבגדי היום יום וגם בבגדי הערב, המסוגננים יותר. יתרונם של הפסים היא האפשרות לצרף להם אביזרים שונים וליצור מראה קצת שונה. את הפסים אפשר לראות על חולצות הקיץ הקלילות, על מכנסונים קצרים או ארוכים וגם על השמלות. הם מתאימים לנשים בכל מבנה גוף ויכולים לשוות למראה הכללי סגנון ייחודי וקריצה קטנה. הפסים על הבגדים יכולים להיות רוחביים וגם אורכיים, הם יכולים להיות צרים או רחבים ואפילו לצד אלמנטים נוספים, המשולבים בבגד עצמו. הטרנד הלוהט ביותר הם הפסים שחור לבן, ובעיקר על שמלות גופיה קיציות, אותן ניתן ללבוש לצד עליונית דקה המשלבת טכניקה של ציורי פורטרטים על בדים.

פרחים בשלל של צבעים

קיץ 2014 מביא איתו, שוב, את הדפסי הפרחים, שחזרו להיות פופולאריים מאד, ובמיוחד בשנים האחרונות. הפריחה המשגעת, החופש וגם הקלילות של הקיץ באים לידי ביטוי בבגדים הפרחוניים השונים, שאותם ניתן לראות על המדפים כבר בחודשים הקרובים. אלו יכולות להיות שמלות פרחוניות רומנטיות מאד, חולצות דקות בהדפסים פרחוניים וגם מכנסיים רחבים או צרים עם שלל של פרחים. הדפסים אלה, המופיעים על בגדי הקיץ הקרובים, הם צבעוניים מאד וניתן לשלבם לצד כל אלמנט אחר. הם יכולים להתאים לכל סגנון, ואפשר ללבוש אותם במהלך היום יום או בערב, לכבוד אירוע חשוב.

סגנון ספורטיבי ונוח

טרנד קיצי נוסף, שגם אותו נראה בקיץ 2014, הם הבגדים הספורטיביים היוצרים מראה קליל מאד ומשוחרר מאד. את הבגדים הספורטיביים אפשר ללבוש לאורך כל שעות היום וליהנות מנוחות מרבית. אפשר לשלב אותם לצד חולצות עם התזות צבע ומשיכות מכחול כדי ליצור מראה קצת שונה. הם מגיעים בשלל של צבעים, אך בדרך כלל כוללים צבעים רגועים יותר, ופחות “צעקניים”. הם מתאימים בעיקר לצעירות שבחבורה, אך אם משלבים אותם נכון יחד עם סגנון אחר, בוגר יותר, הם יכולים ליצור את המראה המתאים לכל גיל, ובעיקר את המראה שבו מעוניינים. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן