איך נראה עולם בלי בגדים בכלל? (לא בעבודה)

אנשים עירומים לא מתקבלים יפה בחברה. כל עוד הם מסתובבים בלי בגדים בבית הפרטי שלהם זה בסדר, אבל אם הם יוצאים למרחב הציבורי הם יזכו במקרה הטוב למבטים עקומים ובמקרה הרע לניידת משטרה שתבוא לקחת אותם.

קוראים מספרים על “נטופיה”: “הספר מעלה שאלות ובעיות של חברה מרושתת מחשבתית בלי להפוך לדידקטי מדי או לשכנע בעמדה כזו או אחרת. אהבתי מאוד – אמיר קוניגסברג, חבר עמותת טכנולוגיות מוח ישראל (פרסומת)

סרט קצר מנסה לתהות מדוע זה כך. האם יש משהו שלא טבעי בגוף העירום שלנו, או שמא מדובר פשוט בפחד שלנו מהשונה? Studies on Hysteria – ״למודי היסטריה״, הוא שם הסרט הזה, שמציג עולם הפוך: עולם בו כולם הולכים ללא בגדים, עד שגיבור העלילה יוצא לטיול ביער ומוצא שם הארה בדמות ג׳ינס אופנתי. השאר, כפי ששם הסרט מרמז, היסטריה.

הסרט כולל, לא במפתיע, כמויות גדולות של עירום מלא, גם נשי וגם גברי, ולכן אינו מומלץ לצפייה ליד הבוס. עם זאת, זהו לא סרט אירוטי או פורנוגרפי. להיפך.

תוך חצי דקה בערך מפסיקים להתייחס לעירום בו כמשהו מוזר: כשכולם עירומים כחלק מהשגרה שלהם, התחושה של המציצנות נעלמת ממה מהר, וזה נראה טבעי לגמרי.

זו גם הסיבה שהתחושה ממנה יוצאים מהסרט הזה כל כך חזקה: אם התרגלנו כל כך מהר לראות את כולם עירומים במהלך הארבע דקות האלה, אולי בעצם נולדנו להיות נטוריסטים?

דרך The Gaily Grind

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן