חדש: כלי אנליטיקס תוכן לכותבים ובעלי ערוצים ב”חורים ברשת”

כותבים וחברות שמפעילים ערוץ ב”חורים ברשת” תוהים לעתים קרובות מה האפקט של הכתבה שפירסמו. עד כה, הכלי היחיד שסיפק להם מידע הוא מד הצפיות המופיע על גבי כתבות.

כעת, אנו הולכים צעד קדימה ומשיקים באמצעות “סינדו” כלי אנליטיקס המיועד לכותבים ובעלי ערוצים ומספק תמונת מצב עשירה בהקשר של ביצועי הכתבות בערוץ שלכם.

הכלי, הזמין דרך תפריט הבקרה של כל משתמש מחובר ל”חורים ברשת”, מספק שלל נתונים על הכתבות שפירסמתם בממשק ידידותי.

בין השאר, תוכלו לדעת כמה צפו בכתבות שלכם, כמה שיתפו אותן וכמה נרשמו לקבלת עדכונים בערוץ שלכם.

 

באמצעות האנליטיקס תוכלו גם לדעת כמה קריאות היו לכתבה. כלומר, כמה צפיות נספרו לכתבה המסוימת, וגם לעקוב אחר רמת המעורבות בכתבה – מדד שסופר את מספר אירועי השיתוף שהתבצעו עבור כתבה מסוימת – בעתיד ייספרו גם לייקים ותגובות ולא רק שיתופים.

 

כלי האנליטיקס מושק ב”חורים ברשת” באמצעות “סינדו” כחלק מהחתירה של האתר לספק פלטפורמת חדשות קהילתית שתעצים כותבים וחברות באמצעות תכנים מעוררי באזז. השימוש בכלי האנליטיקס ניתן ללא עלות לכל משתמש רשום ב”חורים ברשת”. נשמח לשמוע מה אתם חושבים בעניין.

אם אתם בעלי בלוג, אנחנו מזכירים שיש אפשרות לחבר אוטומטית את פיד הרסס לערוץ משלכם ב”חורים ברשת”, שימשוך כבר מהבלוג את כל הפוסטים החדשים שלכם מבלי שתצטרכו לטעון אותם ידנית. אם אחד הפוסטים יתאים ל”חורים ברשת”, נספק לו במה ונפיץ את הפוסט לקהל של מאות אלפי קוראים.

ראו גם: המדריך המהיר לפתיחת ערוץ ב”חורים ברשת”

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן