הזעיקו משטרה לאחר שהחתול המשפחתי השמן כלא אותם בחדר כבני ערובה

הוא אולי לא נראה מסגיר זאת, אבל החתול שבתמונה הוא טיפוס אלים ומסוכן. כך לפחות מאמינה המשפחה המאמצת שלו, שהזעיקה לאחרונה משטרה לאחר שהחתול השחור-לבן הזה הצליח ללכוד אותה באחד מחדרי השינה בבית, יחד עם תינוקת וכלב, ולא אפשר להם לצאת.

״הוא מנסה לפתוח את הדלת. הוא בדלת שלנו, בדלת חדר השינה״, אמר אב המשפחה המודאג למוקדנית במשטרה. ״רק רגע, בסדר?״, ביקשה המוקדנית. ״ראאאאאאאאאר!״, שאג החתול מעבר לדלת.

הסיפור החל כשלאקס, החתול בן הארבע, שרט את טרסה, התינוקת בת החצי שנה של המשפחה. לי, אם המשפחה, ניסתה לבעוט בחתול כדי שיעזוב את התינוקת לנפשה. עצה שלנו: אם אתם מנסים להרגיע חתול עצבני – לבעוט בו זה אף פעם לא פתרון נכון. לאקס התעצבן עוד יותר והתחיל לרדוף באמוק אחרי בני המשפחה, שהסתגרו באחד החדרים. כשהם ראו שהחתול מסרב להירגע הם צלצלו לשירותים הווטרינריים המקומיים, ומכשלא קיבלו תשובה שם עברו למשטרה.

השוטרים שהגיעו לדירה הצליחו להרגיע את לאקס בעזרת פתיון נועד לתפישת כלבים משוטטים, זאת אחרי שהחתול טיפס על המקרר הגבוה לאחר שהם נכנסו למקום. בני המשפחה יצאו מהפרשה עם שריטות קלות – והחתול נרגע. ״זה רק מצחיק כשזה קורה למישהו אחר״, סיפרה לי: ״כשזה יקרה לכם, אני מבטיחה לכם, אתם תעשו בדיוק אותו דבר״.

כעת עומדת בפני בני המשפחה בחירה לא פשוטה: האם לוותר על לאקס החתול ולתת אותו למשפחה אחרת, או לתת צ׳אנס נוסף לבן המשפחה שמלווה אותה כבר מספר שנים. מאז התקרית לאקס חזר להיות חתול רגוע, אך בני המשפה חוששים שהוא יחזור להראות את הצד הפחות נעים של האישיות שלו בעתיד.

קוראים מספרים על “נטופיה”: “הספר מעלה שאלות ובעיות של חברה מרושתת מחשבתית בלי להפוך לדידקטי מדי או לשכנע בעמדה כזו או אחרת. אהבתי מאוד – אמיר קוניגסברג, חבר עמותת טכנולוגיות מוח ישראל (פרסומת)

צילומי מסך דרך wbtv

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן