אופס: המורה הקרינה לתלמידי חטיבת הביניים את קלטת הסקס שלה

שיעור החינוך המיני הזה הגיע כמה שנים מוקדם מדי. מורה בחטיבת ביניים בארקנסו הקרינה בטעות לתלמידיה קלטת בה היא וארוסה נראים מקיימים יחסי מין. לטענתה, הקלטת הלוהטת השתרבבה לה בטעות בין חומרי הלימוד הלגיטימיים, וכשהיא הקרינה את הסרט היא חשבה שהיא הולכת להראות לתלמידים משהו אחר לגמרי.

את חלק מההורים התירוץ הזה לא מעניין. למרות שהמורה התקשרה באופן אישי לכל אחד ואחד מהם כדי לספר להם מה קרה ולהתנצל, הם דורשים שהיא תיקח אחריות נוספת על מעשיה. אף אחד לא אומר בקול רם שהוא רוצה שהמורה תתפטר (או תפוטר) – אבל מאחורי השורות ניתן לראות שזה הרצון של ההורים, שעדיין מזועזעים מהחומרים אליהם הילדים שלהם נחשפו.

״אני רוצה שמשהו ייעשה״, אמר אחד ההורים בראיון לתחנת הטלוויזיה המקומית: ״אני ממש מודאג בגלל שהבן שלי היה בסביבה הזו. הלב שלי יוצא לא רק לבן שלי, אלא לכל שאר הילדים בכיתה״.

בית הספר בו התרחשה התקרית

אם נשים רגע את השמרנות בצד, אפשר גם להתייחס לסיפור המביך הזה בהומור: סביר להניח שלפחות חלק מהתלמידים לא באמת הבינו את מה שהם ראו לפני שהמורה עצרה את הקלטת, וגם אם כן – קשה להאמין שנגרם להם נזק נפשי בלתי הפיך אחרי שהם ראו קלטת סקס ביתית. בפריים טיים בטלוויזיה נהוג לראות דברים לא פחות חמורים. אם נרחיק לרגע בדמיון נוכל להניח שרוב התלמידים, בחטיבת הביניים כזכור, כבר ראו סרט פורנו אחד או שניים ברשת, ומעבר לפיקנטיות (בכל זאת, זו המורה שלהם שם בסרט) לא למדו שום דבר חדש.

מצד שני, קשה לשים את השמרנות בצד, במיוחד במרכז ארצות הברית. ההורה המרואיין נראה רציני לגמרי כשהוא סיפר על המקרה. הוא מאמין באמת ובתמים שהסרטון הרס לבנו את התמימות, ואף אחד לא יצליח לשכנע אותו אחרת. יש להניח שההורים הזועמים יצליחו בסופו של דבר להביא לפיטורי המורה, שסביר להניח מובכת ועצבנית לא פחות מהם בעקבות התקרית הזו.

דרך: BuzzFeed

אילוסטרציה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן