6 ריזורטים מומלצים לחופשה רומנטית מושלמת (וקצת אחרת)

רבים מאיתנו מחפשים מפלט מהרעש וההמולה של החיים, ולהגיע לשלווה אינסופית במקומות ציוריים וחלומיים. לרגל השקת המותג flymoon המתמחה בחופשות ירח דבש וחופשות רומנטיות, הכנו עבורכם את רשימת הריזורטים המפנקים והמומלצים ביותר במזרח הרחוק, אשר יבטיחו לכם הנאה צרופה של שקט, שלווה ומרגוע.
מהחלום הזה לא תרצו להתעורר…

1. החופש המוחלט: Santhiya Resort & Spa (קופנגן, תאילנד)

Santhiya Resort & Spa

אם חשבתם שקופנגן הוא אי שכולו מסיבות ורעש – תחשבו שוב.
על צלע ההר בקופנגן שוכן הריזורט היפהפה Santhiya Resort & Spa, בו תמצאו וילות מפנקות המשקיפות על נוף פנורמי מושלם של מי הטורקיז הגובלים בגבעות הג’ונגל המוריקות. הריזורט המבודד מספק פרטיות מושלמת, ובעל גישה לחוף ים פרטי אך בה בעת מאפשר לאורחיו גם מידה מסוימת של מוביליות, היות ונמצא במרחק שייט של חצי שעה מהאי קוסמוי, שנחשב למוקד תיירות שוקק ותוסס. המתקנים והשירות בריזורט ברמה גבוהה וכוללים מסעדת עילית, בר-מסעדה על החוף, בריכה צוננת הצופה אל הים ושירותי הסעה בשבילי המלון על גבי רכבי גולף.
זה המקום המושלם לזוגות שרוצים להתנתק מהחיים ולשקוע בשקט ושלווה מול אחד החופים הציוריים בעולם.
טווח מחירים: החל מ-150$ לחדר לילה.

2. טבע אקזוטי: Sibsan Resort & Spa (מה טנג, תאילנד)

Sibsan Resort & Spa

חובבי הטבע וודאי יוכלו להינות מהקסם הפראי של Sibsan Resort & Spa, הממוקם במרחק שעה נסיעה מצ’אנג מאי שבצפון תאילנד. הריזורט שוכן על גדת נהר מה טנג ומוקף בשמורת טבע ירוקה ופראית. בלב הריזורט בריכה רחבת ידיים וסביבה ניצבות וילות מפנקות, בעיצוב טבעי המתכתב עם הנוף המרהיב. לצד השקט והשלווה, יש במקום היצע רב של פעילויות ואטרקציות, החל מתצפית מהמגדל לנוף עוצר נשימה של יערות הג’ונגל הטבעי, רכיבה על אופניים, ביקור בחוות הפילים הסמוכה, שייט רפטינג בנהר, או ביקור באתר האומגות בצ’אנג מאי.
זה המקום לקחת נשימה מלוא הריאות ולחוות את הטבע הפראי במלוא עוצמתו.
טווח מחירים: החל מ-120$ לחדר לילה.

3. אדרנלין גבוה: Plantation Bay Resort And Spa (לאפו לאפו, פילפינים)

 Plantation Bay Resort And Spa

במרחק של רבע שעה משדה התעופה סיבו, שוכן אחד הריזורטים המפתיעים ביותר. מתחם Plantation Bay Resort And Spa משתרע על פני 11 דונם ומעוצב כמו פארק שעשועים גדול עם שלל אטרקציות ובריכה עצומה, בצורת חוף ים מלאכותי. זהו מקום מושלם למשפחות, עם שפע של פעילויות ספורט ומגוון הפעלות לילדים. בחלק מחדרי המלון יש ירידה מן המרפסת הישר אל המים הצלולים של הבריכה – איזו דרך נפלאה להתחיל את היום!!!
זה המקום לחובבי האדרנלין שצמאים לאטרקציות ולחיבור עם האנשים.
טווח מחירים: החל מ-200$ לחדר ללילה.

לכבוד השקת המותג flymoon חבילות לחופשה רומנטית במזרח במחירים מפתיעים

כנסו לפרטים והצעה מותאמת אישית

4. החוויה המלכותית: Taj Lake Palace (אודיפור, הודו)

Taj Lake Palace

בלב אגם פיצ’ולה, חצי שעה משדה התעופה באודיפור, שוכן מלון הפאר Taj Lake Palace. העיצוב האדריכלי של המקום משמר את המורשת וההיסטוריה ההינדית, ומבוסס בעיקרו על עבודת אומנות שיש מוקפדת לפרטי פרטים. לצד העיצוב היוקרתי והאותנטי, אורחי המקום זוכים להיות מוקפים בהיסטוריה של הודו. האווירה במקום מלכותית, שלא לומר אצילית, ונותנת לאורחים טעימה מעולם עתיק יומין, של חיי הנסיכויות הקדומות. ממרפסת המלון נשקף נוף העיר העתיקה, שמהווה תפאורה מושלמת לארוחה רומנטית. תוכלו גם להתפנק מעיסוי בספא על גבי סירות המספקות פרטיות מושלמת או לבלות במתחם הקניות היוקרתי שבמקום.
זה המקום המושלם לרומנטיקה אינסופית ולצאת למסע בזמן אל עבר ההיסטוריה של הודו.
טווח מחירים: החל מ-300$ לחדר ללילה.

חובבי הודו? מוזמנים לקרוא על 10 המקומות המיוחדים שאפשר לראות בהודו

5. כמו באגדות: Ceylon Tea Trails (האטון, סרילנקה)

Ceylon Tea Trails

הגבעה שמשקיפה על האגם המסתורי ומוקפת שדות תה אינסופיים נראית כאילו נלקחה מציור, ומהווה את המיקום המושלם לריזורט Ceylon Tea Trails. הריזורט, הנמצא במרחק שלוש שעות נסיעה משדה התעופה של קולמבו, מתוכנן לספק לאורחים פרטיות מרבית ומחולק לארבעה מבני הארחה, הנבדלים זה בזה בעיצוב, ופזורים בין שדות התה האינסופיים. השמורה מהווה נקודת מוצא מצוינת לפעילויות שונות כמו טיול רגלי, רכיבה על אופניים, דיג, משחק גולף או טיסה במסוק לחוויה עוצרת נשימה.
זה המקום המושלם שיחדד לכם את החושים.
טווח מחירים: החל מ-600$ לחדר ללילה.

6. הפסגה הרומנטית: Conrad Maldives Rangali Island (מנדהו, מלדיביים)

Conrad Maldives

הריזורט Conrad Maldives Rangali Island שוכן באי בעל השם האקזוטי הולהולה, והגישה אליו נעשית רק במטוס ימי, הממריא משדה התעופה במאלה. אורחי המקום יזכו לראות שקיעות מרהיבות ביופיין, לסעוד במסעדה מתחת לאוקיינוס ולהינות מרגעי שלווה באחד משני מתחמי הספא המפנקים הפועלים בריזורט.
בקיצור, אם יש גן עדן – זה כאן!
טווח מחירים: החל מ-700$ לחדר ללילה.

flymoon חופשות רומנטיות

@ כל התמונות בכתבה מתוך אתרי האינטרנט של המלונות.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן