5 סטטוסים בהשראת פתגמים מפורסמים

זוכרים שלפני כמה חודשים פתחתם את הפייסבוק, וכל מה שראיתם זה סטטוסים על “אין הנחתום מעיד על עיסתו”, “לך אל הנמלה עצל” ועוד כל מיני פתגמים שאבד עליהם הכלח?

אז תוך כמה שעות התברר שבית הספר לפסיכומטרי EZ WAY ארגן פעילות סגורה ל-20 כותבים מוכשרים ומובילים בפייסבוק (אפלבוים, זמרי, יאיר אורבך, ג’ולי ארביב ועוד המון שמות שאתם מכירים טוב מהפיד הקרוב לביתכם) – מדי יום העלו הכותבים סטטוסים שנונים בהתאם לביטוי היומי, גרפו (ממש אבל) עשרות ומאות לייקים ושיתופים, קרעו ונקרעו מצחוק וגם זכו בטיסה לתאילנד (אורבך) ובטיסה לברלין (ליאת אלון).

לאור ההצלחה, דרישת הקהל וההיצע העצום בחבר’ה מוכשרים שמככבים בפייסבוק, הוחלט לפתוח השנה את הפעילות לכולם ולשדרג אותה – תחרות “נבחרת הכותבים” חוזרת, והפעם היא תחלק בכל יום כרטיס טיסה לאירופה למקום הראשון (5 סה”כ) וטאבלט למקום השני (5) לכותבים או לכותבות המוכשרים ביותר שמסתובבים להם חופשי שם במרחבי הרשת החברתית.

איך זה עובד? פשוט:

בכל יום יפורסם ביטוי פסיכומטרי אחד והמשתתפים יתבקשו לפרסם סטטוסים שנונים, ציניים, קורעים בעמוד שלהם כשהם מתייגים את עמוד EZ WAY פסיכומטרי בפייסבוק.

רוצים דוגמה? קבלו שניים, מהנבחרת אשתקד:

אז אם גם אתם כל היום בפייסבוק (יש כאלה שלא, אבל הם סתם שקרנים), אז אל תטמנו ידכם בצלחת – אתם יודעים, עם לייקים לא הולכים למכולת, ובטח שלא טסים לאירופה…כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לעמוד, להתעדכן בביטוי היומי ולהביא סטטוס שיגרום אפילו לכושי להפוך עורו.

נבחרת הכותבים של ezway חוזרת וכולכם יכולים לעוף על סטטוסים!

הפעילות תתקיים בין התאריכים 9-13.3

לפרטים נוספים והשתתפות >>> http://on.fb.me/1ou0VC5

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן