לגלוש בסטייל באיטליה

אחד הטיולים הנפוצים והמהנים ביותר עבור התייר הישראלי בשנים האחרונות הוא טיול סקי. כל שעליכם לעשות הוא פשוט לבחור ביעד המתאים מבחינתכם, בתאריך המתאים מבחינתכם, ולצאת לאחת מהחופשות המרתקות ביותר להן תזכו במהלך חייכם.

חבילות נופש מאורגן לאיטליה עם סקי

יעדי הסקי הם רבים וטובים, אך נדמה שלמרות השפע הרב, בעיקר ביבשת אירופה, ישנה מדינה אחת שמאפשרת לגלוש בסוגים שונים, ברמות שונות ובמגוון אתרים שונים, אשר כל אחד מהם הינו אתר יפהפה, מרשים ומהנה כאחד. המדינה הזו היא ארץ המגף, איטליה, שכיאה למדינה בה נמצא חלק מהרי האלפים ומחזיקה ברכס ההרים הפירנאים, מציגה שפע של אפשרויות ומציעה חבילות נופש מאורגן לאיטליה הכוללות גם סקי לכל מי שמעוניין בכך. אחד האתרים המומלצים ביותר, הוא ככל הנראה האתר המתאים ביותר עבור הגולשים המתחילים. אם טרם גלשתם וכעת זו הפעם הראשונה שלכם, או לחילופין כבר גלשתם בעבר אך אתם זקוקים למעט תרגול על מנת לחזור לאיכות הגלישה בה התגאתם קודם לכן, צ’רביניה יהיה האתר אחריו אתם תרים. אתר סקי זה נחשב לאתר בעל משטחי השלג הטובים ביותר בכל איטליה, כשייחודו העיקרי של האתר הוא במסלולי הגלישה הרחבים והפתוחים שלו, מסלולים שהופכים אותו לאטרקטיבי ביותר עבור הגולשים המתחילים ועבור אלה שמעוניינים להוריד את החלודה.

האתר האהוב ביותר על הישראלים הוא..

אתר אטרקטיבי לא פחות הוא האתר סלה רונדה. אתר סקי זה למעשה מקיף את ארבעת העמקים מרמולדה, ואל די פאסה, ואלטה בדיה ו-ואל גרדנה המחוברים יחדיו, ומציג נוף מרהיב ביופיו בכל גלישה וגלישה. המוני מסלולים המיועדים לכל הרמות, הן עבור גולשי הסקי האלפיני והן עבור גולשי הסנובורד, מחכים במקום ומאפשרים גלישה מרתקת עבור כל גולש בכל רמה שהיא. מתוך ארבעת העמקים אותם מקיף סלה רונדה, ישנו עמק אחד וייחודי, אשר גם לו יש אתר סקי מרשים, אליו חבילות נופש מאורגן לאיטליה יוצאות מישראל, ואל גרדנה. האתר של ואל גרדנה הוא אחד האתרים האהובים ביותר על ישראלים, ואולי אפילו האהוב מכל. המסלולים באתר זה מתפרשים על פני יותר מ-1,000 ק”מ של מסלולי גלישה, ביניהם תוכלו למצוא מעליות שירות שיביאו אתכם ישירות אל האתר, ומקומות רבים בהם תוכלו להתרענן מעט ולאכול ארוחת צהריים. מי שמגיע לאתר ואל גרדנה יתארח קרוב לוודאי באחד מבתי ההארחה והמלונות השוכנים בכפרים הסמוכים לאתר הסקי, כמו סנטה כריסטינה או סלבה גרדנה.

היכן ניתן גם ליהנות מסקי באיטליה וגם לטעום מהמטעמים המקומיים?

האתר האחרון ששווה אזכור הינו האתר קורמאייר, אתר הנמצא לאורכו של הגבול הצפון מערבי של איטליה עם שוויץ וצרפת. נוסף על המסלולים הרבים שמציע האתר, מסלולים המותאמים לכל הרמות ולכל סוגי הסקי, האתר קורמאייר מציע גם מגוון רחב של מסעדות בהן תוכלו לטעום מן האוכל האיטלקי המשובח.

סקיביד – חבילות נופש סקי

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן