10 המצאות מגניבות ולא שימושיות שאפשר למצוא רק ביפן

מוגש באמצעות חברת OFAKIM TOURS המציעה טיולים מאורגנים ליפן ולמגוון יעדים ברחבי העולם.

נהוג להגיד שהראש היהודי ממציא לנו פטנטים, ולמרות שזה נכון צריך להגיד את האמת: עם כל חיבתנו לעם היהודי – בפטנטים אין על היפנים. בין אם יצא לכם כבר לטייל ברחובות העמוסים של טוקיו ובין אם טיול בארץ השמש העולה הוא רק חלום רחוק – זה תמיד נחמד להסתכל קצת על כל מיני גאדג’טים מטורללים שיצאו מיפן – המדינה בה אין דבר כזה “מוזר מדי”. הנה עשר המצאות כאלה, שוודאי יגרמו לכם לרצות לעלות על טיסה ליפן, ולו בשביל השופינג בלבד. או שלא.

1. הכרית המחבקת

נמאס לכם ללכת לישון לבד? הכרית המחבקת תגרום לכם להרגיש בכפיות גם כשאתם בעצם ישנים באלכסון.

 

2. הפתרון המושלם לסובלים ממסיבות קריוקי

תמונה דרך jtt

השכנים נוהגים לערוך מסיבות קריוקי רועשות שהורסים לכם את החיים? קבלו את הקריוקי השקט – מיקרופון משתיק קול, שבשילוב עם אוזניות יכול להפוך גם את חובב הקריוקי הגדול ביותר למישהו שלא מפריע לשכניו.

3. מאוורר לנודלס

ביפן אוהבים לאכול מרקים עם אטריות. הרבה אטריות. שלא כמו במרק עוף, האטריות במקרה הזה הן המנה העיקרית, והמרק הוא רק סוג של רוטב בשבילן. הבעיה: המרק רותח, וכמעט כל הארוחה תתבזבז על “פוווווווו”. אלא אם כן תצטיידו במאוורר הזה, שיקרר את הראמן או הנודלס שלכם במהירות הבזק כדי שלא תקבלו כוויה בלשון.

4. ואם אנחנו כבר בקטע של נודלס

מכירים את הקטע הזה שאתם אוכלים נודלס והשיער הארוך שלכם נופל את תוך הקערה ונרטב ונהיה מגעיל ומסריח? אז זהו – שגם לזה יש פתרון.

5. העניבה שהיא גם מטריה

תמונה דרך tofugu

אף פעם לא מזיק לקחת מטריה כשיוצאים מהבית. לכו תדעו מתי יתפוס אתכם ענן עצבני. אבל מה אם אתם אנשים עסקים מכובדים, ואין לכם מקום למטריה לצד המזוודה המכובדת שלכם? ליפנים יש פתרון! קבלו את עניבת המטריה: גם מכובד, גם אופנתי וגם מגן מהגשם. תענוג.

6. מנגב או מורח?

מחזור הוא ערך חשוב ביפן – עד כדי כך שמישהו שם החליט להמציא מכונה שהופכת נייר משרדי גרוס לגלילי נייר טואלט. כן כן. המכונה המרשימה הזו פועלת בצורה אוטומטית ליצירת נייר טואלט ממוחזר שיאפשר למשרד שלכם לסייע לסביבה. נייס!

7. טפטפות עיניים למתקשים

דרך Tofugu

אחד הדברים שהכי קשה לי לעשות זה להשתמש בטיפות עיניים. הרפלקס של הגוף שלי הוא לעצום את העין ברגע שהוא רואה שגוף זר מנסה לחדור אליה – ובדרך כלל בסופו של תהליך טיפות העיניים נשפכות על הספה ולא אל תוך העין שלי. הפתרון של היפנים לבעיה: משקפיים מיוחדת עם משפך שיאפשר לכם להחדיר טיפות עיניים מרחוק, ולהתחמק מהרפקס המעצבן. האח!

8. סיר המערבולת

תוכניות ריאליטי-הבישול עושות לכם חשק ללכת לבשל, אבל הגב שלכם מתחיל לכאוב אחרי דקה אחת של ערבובי סירים? קבלו את סיר המערבולת, שערב צורתו המיוחדת מייצר תנועה טבעית בסיר. כך האוכל יתחמם בצורה מאוזנת יותר ומהירה יותר, ואתם תוכלו ללכת לשבת בסלון ולהמשיך לראות את תוכניות הריאליטי שלכם.

9. הדרך הכי קלאסית להרדם בתחבורה ציבורית

לקחתם אוטובוס לעבודה, בניתם על עוד שעת שינה בזמן שהרכב תקוע בפקקים, אבל גיליתם להפתעתכם שאין מקומות ישיבה? זה לא צריך למנוע את השינה החשובה שלכם. בשביל זה יש מוט!

10. התקן נייד לטישו

נוהגים להצטנן או לחטוף התקפי אלרגיה כל שני וחמישי? במקום להסתובב עם גלילי נייר טואלט בתיק – אפשר פשוט ללבוש אותם על הראש ולהיות מוכנים לכל אפצ’י, בכל מצב.

 

11. ספירה לאחור עד לחתונה

 

12. מצת סולארי

 

13. התקן לבננה

 

14. מגבר שמיעה

 

 

15. שטיחון נייד לתינוקי

 

16. מטריות לנעליים

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן