מטפלים בבית – עובד זר ותיק או חדש?

כאשר שוכרים את שירותיהם של מטפלים בבית, קיימת אפשרות לשכור מטפל זר בעל ותק, או עובד זר חדש אשר מגיע במיוחד בשבילכם. לכל אחת מן האפשרויות ישנם יתרונות וחסרונות, ובמאמר הבא נדון בהם. אז מה עדיף לכם – לשכור עובד זר ותיק או עובד זר חדש? הבה ונראה.

עובד זר ותיק יתרונות וחסרונות

אחד היתרונות הגדולים בהעסקת עובד זר ותיק, הוא הזמינות. אם החלטתם להעסיק עבור ההורים הקשישים מטפל צמוד שכבר נמצא בישראל, תוכלו לעשות זאת תוך ימים ספורים, ללא המתנה ממושכת. עליכם יהיה לפנות לסוכנות כוח אדם, והם יאתר עבורכם עובד זר שזה עתה סיים את עבודתו במקום אחד ומחפש עבודה במקום חדש.

בנוסף, ישנו היתרון של השפה. המטפל הותיק יוכל לתקשר עם הקשיש בצורה טובה. לאור הניסיון שלו עם המשפחה הקודמת, הוא ודאי יגיע אליכם כשהוא דובר מספיק עברית על מנת להבין את הקשיש ואף לדבר אתו. כמובן שגם הניסיון שצבר העובד בפן הסיעודי וגם ביכולת שלו להתערות ולהבין את הנעשה סביבו, הם יתרון גדול ביותר.

אחד החסרונות של עובד זר ותיק, לעומת זאת, הוא העלות. עובד זר ותיק, אשר מכיר מטפלים אחרים והינו בעל ניסיון בתחום, ודאי יבקש סכום גבוה יותר מעובד חדש שאינו מעורה בתחום.

עובד זר חדש יתרונות וחסרונות

האפשרות הנוספת של שירות מטפלים בבית, היא של עובד זר חדש, שמגיע במיוחד עבורכם מארץ המוצא שלו. היתרון בעובד זר חדש הוא שעלות השירותים שלו נמוכה יותר. אולם, לצד יתרון זה, ישנם גם מספר חסרונות. סביר להניח שהעובד אינו בעל ניסיון ולכן יקח לו זמן רב יותר לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר. בנוסף, אפשרות הבחירה שלכם תהיה מצומצמת, שכן בעוד עם עובד זר ותיק תוכלו להפגש, לבדוק את ההתאמה ביניכם ולהחליט אם כן או לא, על העובד החדש תדעו פרטים בסיסיים, כך שלא ממש תוכלו להכיר אותו מקרוב.

לסיכום, כאשר בוחרים מטפלים בבית, חשוב לקחת בחשבון את היתרונות והחסרונות, ובכל מקרה, יש להתייעץ עם אנשי מקצוע וגם עם הקשיש, ולראות מהי האופציה המתאימה לכם ביותר מכל הבחינות.

The post מטפלים בבית – עובד זר ותיק או חדש? appeared first on TrustMe – טראסט מי.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן