שווה בדיקה: האחות הקטנה של סירי בעברית

עברית שפה קשה, לפחות אם תשאלו את סירי. העוזרת הוירטואלית של אפל עדיין לא עשתה עלייה, וזמינה למשתמשי האייפון אך ורק בשפות זרות. מה עושים עם בכל זאת רוצים לשלוט על האייפון באמצעות הקול? בשביל זה יש אפליקציות משלימות – כמו למשל Bip It החדשה של ערן קצב.

״זה הדבר הקרוב ביותר שיש לסירי בעברית״, כתב לנו קצב: ״אני גם לא מפחד להתחרות איתה כשתצא, אם בכלל״.

כמו סירי, Bip It מאפשרת לשלוט על פעולות בסיסיות במכשיר באמצעות הקול. כשהאפליקציה מופעלת אפשר להורות לה להתקשר לאיש קשר מסויים, להכתיב הודעות SMS, לשלוח ייעדי ניווט ל-Waze, לקבוע תזכורות ועוד.

קוראים מספרים על “נטופיה”: “הספר מעלה שאלות ובעיות של חברה מרושתת מחשבתית בלי להפוך לדידקטי מדי או לשכנע בעמדה כזו או אחרת. אהבתי מאוד מאוד – אמיר קוניגסברג, חבר עמותת טכנולוגיות מוח ישראל (פרסומת)

הזיהוי הקולי עצמו עובד מצויין. האפליקציה מבינה מה שאומרים לה בלי שום בעיות, ופועלת בצורה זריזה למדי. היא גם נראית מצויין – עם ממשק גרפי מינימלי ויפה שמציג את כל המידע שצריך בצורה ברורה מאוד במרכז המסך. מצד שני, סירי היא עדיין לא: העוזרת של אפל מוטמעת הרבה יותר עמוק במערכת ההפעלה ולכן מסוגלת לעשות פעולות רבות יותר – ולעומתה Bip It מרגישה לעיתים קרובות קצת לוקה בחסר. ועדיין – עדיף על כלום.

השימוש האידיאלי ב-Bip It יהיה כשהאייפון ניצב על הדיבורית ברכב. כך תוכלו לשלוט בכל מה שאתם צריכים מבלי להוריד את הידיים מההגה. שימו לב שכדי שהכל יפעל כמו שצריך, כל אנשי הקשר שלכם צריכים להיות שמורים בעברית. אם אתם, כמוני, שומרים את אנשי הקשר באנגלית דווקא – אולי עדיף שתישארו עם סירי.

האפליקציה עצמה זמינה להורדה בחינם. אם תרצו להיפטר מהפרסומות תצטרכו לשלם 11.90 שקלים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן