לאחר שההומלס הזה זכה בלוטו הוא לא שכח מאיפה בא

״דע מאיפה באת״, כלשון המשפט המפורסם. לזלו אנדרצ׳ק ההונגרי בהחלט זכר מאיפה הוא הגיע גם אחרי שזכה בסכום מופלא של 2.85 מיליון דולר בלוטו.

את הטופס הזוכה קנה אנדרצ׳ק בתקופה שעכשיו הוא וודאי מתייחס אליה כ״החיים הקודמים״ שלו. הוא היה אז הומלס, שהשתמש במטבעות המעטים שנשארו לו כדי לרכוש את הטופס להגרלה. ״בחרתי רק שישה מספרים, והקופאית אמרה לי שאני צריך לבחור גם מספר שביעי״, הוא סיפר: ״אמרתי לה לכתוב 24, כי זה בכל מקרה לא משנה״.

אבל זה בהחלט שינה. הטופס של אנדרצ׳ק זכה בכל הקופה – מה שלא גרם לאנדרצ׳ק לשכוח את התחתית אליה צלל בטרם זכה ופעל בהתאם. הדבר הראשון שהוא עשה היא להחזיר לבני משפחתו את כל החובות שהוא היה חייב להם. נוסף על כך, הוא קנה לכל אחד מילדיו דירה ומכונית. לאחר מכן הוא העביר תרומה נדיבה מאוד להוסטל לחסרי בית.

“קוראים מגיבים על “נטופיה”: “הספר המצויין הזה נותן זוית חדשה על ההשפעה שיש לכך על עתידנו. נקרא בנשימה עצורה” – רויטל לנקרי (פרסומת)

השלב הבא בחיים של אנדרצ׳ק צפוי להיות טיול לאיטליה, אך הוא מדגיש שהוא לא מתכוון לבזבז יותר מדי כסף שם. ״אמנם הפכתי לעשיר, אבל אני עדיין אותו בן אדם״, הוא אמר.

למרות שהוא מתכוון להישאר אותו לזלו, הזוכה המאושר מקווה שהכסף כן ישנה דבר אחד משמעותי בחייו: את בעיית השתיה שלו. לזלו הוא אלכוהוליסט בגמילה, שלא שתה כבר חמש שנים. כעת, לאחר הזכייה הגדולה והכסף הרב, הוא מקווה שלא יתפתה יותר לחזור לטיפה המרה.

דרך Huffington Post. תודה לדניאל בן שוהם

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן