כוכבת המם ״האסירה האטרקטיבית״ תובעת חברת אבטחה

זה היה אחד הרגעים המשפילים בחייה של מייגן סימונס. מיד לאחר שהיא נעצרה בעקבות נהיגה בהשפעת אלכוהול. בלחיים סמוקות ועיניים נוצצות מבכי נעמדה סימונס לפני עדשת המצלמה של בית המאסר. סביר להניח שברגעים אלה, לפני הלילה הראשון מאחורי סורג ובריח, היא לא חשבה שתמונתה תהפוך אותה לסלוובית.

אך החיים מלאים בתפניות בלתי צפויות. מיגן היא בחורה פוטוגנית במיוחד, וגם בתאורה הלא מחמיאה ועם האיפור המרוח היא נראתה יותר כמו דוגמנית מאשר אסירה. ב-2012, שנתיים אחרי המאסר, הופיעה התמונה שלה באתר האינטרנט The Chive שעסקה בתמונות מאסר של בחורות נאות במיוחד – ומשם הדרך למם היתה קצרה.

כעבור חודשים ספורים הפכה מייגן ל״אסירה האטרקטיבית״. מייגן, אמא לארבעה, לא ממש אהבה את הפיכתה לתופעת רשת. ״אנשים צריכים לעבור הלאה״, היא אמרה, ואף הודתה שלדעתה מדובר בתמונה לא כל כך מוצלחת. ״הייתי מעדיפה אם זו היתה תמונה אחרת״. אך למרות חוסר שביעות הרצון, האסירה האטרקטיבית לא ניסתה למנוע את הפצת התמונה שלה. אולי היא ידעה שזה ניסיון אבוד מראש, אולי הסיפור קצת החמיא לה.

קוראים מספרים על “נטופיה”: “ממליצה לבלוע את הספר- יש בו חלומות, שברים, רומנטיקה, מתח ,תשוקה, הומור ,אירוניה, חוכמה וביקורת נוקבת על העידן הטכנולוגי שמשעבד אותנו אט אט לתוכו” (איילת רון) (פרסומת)

בשבוע שעבר כל זה השתנה – כשמיגן הגישה תביעה נגד חברת אבטחה שהשתמשה בתמונה שלה ללא רשותה כדי לפרסם שירות של בדיקת רקע. ״לפעמים הבחורות החמודות לא כל כך תמימות״, נכתב בפרסומת, לצד תמונת המאסר המפורסמת.

״בסופו של דבר, מדובר בעניין של זכויות יוצרים״, אמר עורך דינה של מיכן: ״אם מישהו רוצה להשתמש בתמונה שלך – הוא צריך לשלם על זה״. לטענתו, ההבדל בין הפרסומת החדשה למיליוני השיתופים הקודמים של התמונה, היא שהפעם הפצת התמונה נעשתה למטרות כלכליות. מיגן עצמה טוענת בכתב התביעה שהפרסומת הזו היא חדירה לפרטיות שלה וגורמת לה סבל רב.

מחברת InstantCheckmate שפרסמה את הפרסומת לא נמסרה תגובה לפרשה.

דרך Gawker

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן