ילדים משחזרים סצינות מפורסמות מהסרטים זוכי האוסקר

“12 שנים של עבדות” של סטיב מקווין הוא הזוכה בטקס פרסי האוסקר ה-86, שנערך הלילה בלוס אנג’לס. הסרט זכה גם בפרס התסריט המעובד הטוב ביותר. על אף ההישג המרשים, “כוח משיכה” לקח יותר פסלוני אוסקר מכל סרט אחר – שבעה במספר. הבמאי הטוב ביותר הוא אלפונסו קוארון מ”כוח משיכה”, ההשחקן הראשי הטוב ביותר הוא מתיו מקונוהיי, “מועדון הלקוחות של דאלאס”, השחקנית הראשית הטובה ביותר היא קייט בלנשט, ב”יסמין הכחולה”, שחקן המשנה הטוב ביותר הוא ג’ארד לטו מ”מועדון הלקוחות של דאלאס”, שחקנית המשנה הטובה ביותר היא לופיטה ניונגו, “12 שנים של עבדות”, את פרס התסריט המעובד הטוב ביותר קיבל ג’ון רידלי, אף הוא עבור “12 שנים של עבדות” ובתסריט המקורי הטוב ביותר זכה ספייק ג’ונז עבור “היא”.

קוראים מספרים על “נטופיה”: “הספר מעלה שאלות ובעיות של חברה מרושתת מחשבתית בלי להפוך לדידקטי מדי או לשכנע בעמדה כזו או אחרת. אהבתי מאד מאד- אמיר קוניגסברג, חבר עמותת טכנולוגיות מוח ישראל (פרסומת)

אך כל הזוכים האלה עומדים בצלם של השחקנים הבאים. בלוג הטאמבלר המופלא “אל תקרא לי אוסקר” הציג זו השנה השלישית ברציפות שחזורים של פריימים מפורסמים מהסרטים המועמדים, רק שבמקום שחקנים הוליוודיים מופיעים בהם ילדים חמודים. התמונות הבאות הם תקציר מעולה לרשימת הסרטים הבולטים של השנה, ואם תמהרו ותצאו ממש עכשיו לקולנוע אולי אפילו יש לכם סיכוי להספיק לראות אותם לפני שיתחיל הטקס.

כח משיכה

חלום אמריקאי

קפטן פיליפס

12 שנים של עבדות

היא

הזאב מוול סטריט

נברסקה


מי יודע – אולי בשנה הבאה יהיה בין התמונות האלה גם סרט ישראלי.

דרך Cheezeburger

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן