4 דרכים מגניבות לדווש באופניים שאתם כנראה לא מכירים

מוגש באמצעות buycycle

כמה פעמים הגעתם לעבודה רעננים, נקיים ומריחים טוב וחשבתם לעצמכם “אוף, הלוואי שהבוקר שלי היה כולל יותר פעילות פיזית מאומצת והזעה! עכשיו אני ארגיש טוב כל היום”?

אם התשובה היא “אף פעם, פסיכי”, אז כנראה שאין לכם אופניים – אז כדי לשנות את זה ולעודד אתכם להיות יותר ידידותיים לסביבה, הנה ארבע דרכים מגניבות לדווש שיגרמו לכם לשכוח שבעצם אתם עושים ספורט ושורפים מלא קלוריות.

בסטייל

הרכבתם זוג משקפיים עם מסגרת עבה וכהה, לבשתם בגדי ווינטג’ משובצים, גילחתם את הראש, גידלתם זקן, לבשתם שלייקס ועשיתם קעקועים של בובספוג, אבל אתם מרגישים שמשהו עוד חסר – אתם חושדים שהעולם עדיין לא מכיר באישיות הייחודית, החד-פעמית, האירונית והשנונה שלכם. במיוחד בשבילכם, חברת מונקילקטריק המציאה את המונקי לייט פרו!

המונקי לייט פרו, כמו גם אחיו הצעיר והזול יותר, המונקי לייט זהו, הוא מערכת לדים שמסוגלים להבהב בקצב מהיר – כשהם מסתובבים במהירות מספיק גבוהה הם מייצרים תמונת רפאים מונפשת על הגלגל. עכשיו תוכלו להתאים לקעקועים שלכם אנימציות חינניות שונות, כדי שכולם יזהו כמה מגניבים ואירוניים אתם מרחוק.

באוויר

אופניים תמיד היו סכנת נפשות – בין אם לעצמם, מפדלים נגד כיוון התנועה תוך כדי סימוס פראי לחבריהם הקרובים ובין אם לזרים מוחלטים בעודם שועטים ב-160 קמ”ש על המדרכה בעודם מצלצלים בפראות, כאילו כדי להכריז “זוזו מהדרך, בני תמותה נחותים!”

אבל בשביל צוות העיצוב של פירמת “עצב את חלומותיך” הצ’כית, הסכנות האלו לא הספיקו. חסרו להם ריגושים כמו הסיכון לצנוח אל מאות מטרים למוות וודאי, או הסיכוי לערוף את ראשו של עובר אורח תמים. כדי שדברים כאלו יוכלו להתרחש, הם תכננו אופניים מרחפים. האופניים, שכרגע קיימות רק בגרסאת אב-טיפוס ונראות קצת כמו תוצאה של פיצוץ טראגי במרכז תעשייה שבו ייצרו בעיקר אופניים, מאווררים ודבק מגע, כוללות ארבעה מדחפים מופעלי בטריה שמאפשרים לרוכב לרחף מעל ההמון ועם קצת מזל לספק תספורות ספונטניות לאנשים מעל מטר שמונים. גירסה סופית מובטחת בהמשך השנה – ואיתה הרבה מאוד עבודה לשירותי החירום.

ביחד

לפדל ביחד זה תמיד כיף – וכשאנחנו אומרים “כיף”, אנחנו מתכוונים “סיוט”. מישהו תמיד רוכב יותר מידי מהר ומבאס את השני, ומישהו תמיד רוכב יותר מידי לאט ונופל כי אופניים נשארות יציבות רק כשטורחים לדווש. כדי להתמודד עם זה, כמו גם כדי להמציא עוד חוויה רומנטית דביקה, הומצאו אופני הטנדם – אופניים דו-מושביים לזוגות רומנטיים דביקים, שבהם מפדלים ביחד. בצורה הזאת כולם מרוצים, עד שצריך להחליט מי יושב מקדימה ומי יושב מאחורה.

אם הוא יושב מקדימה אז הוא מסרב לבקש הוראות דרכים והיא מתלוננת שהוא מכריח אותה לשבת מאחורה כי פטריארכיה-תרבות-אונס-מיזוגניה, ואם היא יושבת מקדימה הוא לא מפסיק להגיד לה לאן לנהוג והיא לא יכולה להסתיר את זה שהיא בקושי מדוושת והוא סוחב את שניהם.

בעוד שאנחנו חושבים שזה עונש סביר לחלוטין על היות זוג אנשים סטריאוטיפים מגדריים מביכים משנות השמונים, הרברט אופרמן החליט לחשוב בגדול, והמציא את ה-“מאפשרחבר” (שזה תרגום מאוד חופשי של המילה Sociable – אנחנו אוהבים את השפה העברית, בסדר?) – זוג אופניים זוגי במיוחד, שבו הצמד יושב אחד לצד השני במקום אחד מאחורי השני. אם אתם מוצאים כזה, היזהרו בפניות וליד אוטובוסים – הסיכוי שאחד מכם יישאר מאחור גדול.

כל החיים

בעוד שרובנו מתייחסים לאופניים בתור משהו שנמצא על הרצף שבין תחביב בלתי מזיק לניסיון התאבדות בסיועם של אחרים, יש כאלו שמתייחסים לאופניים כמרחב חיים שלם. קחו למשל את ג’יליאם בלנשט הקנדי – או ליתר דיוק, תנו לו לקחת אתכם לסיבוב על האופניים שלו ברחבי מונטריאול. בסרטון המוקדש לאביו, שבילה את כל חייו על אופניים, הוא מדגים איך זה יהיה לחיות חיים שלמים על אופניים. הסרטון נראה סוריאליסטי לחלוטין, אבל במציאות החיים הצפופה ועלויות שכר הדירה המזנקות עוד ועוד בערים הגדולות, יש סיכוי סביר שיותר ויותר אנשים יאמצו את מודל החיים הזה ברצינות. בין זה והאופניים המרחפים, העתיד בתל-אביב נראה יותר ויותר מבטיח.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן