התיירים האלה מדגימים את הדרך הכי מגניבה לטייל בישראל

לא לנסות על גגות הבית. צוות 3RUN הבריטי שמתמחה באמנויות תנועה, מיצגי פארקור, אמנויות לחימה ואקרובטיקה, ביקר לאחרונה בישראל וצילם סרטון POV (סרטון המצולם מנקודת מבטו של הצלם) המתאר את מעללי הפארקור שלהם על גגות ארץ הקודש.

בסרטון, שצבר עשרות אלפי צפיות, מככבים שניים מחברי הצוות, וסילי פטרוקוב ואלכס צ’יגרטסקי, כשהם מתרוצצים ומזנקים בגמישות יוצאת דופן על גגות הבתים בכל רחבי ישראל – החל מהנמל העתיק ביפו וגגות הבתים המודרניים בתל אביב, דרך העיר העתיקה בירושלים ועד להרי אילת. אין ספק, ישראל נראית נהדר בריצה וקפיצה מטורפת בין גגות, כפי שהתיירים המשוגעים הללו ממחישים.

פארקור

צוות 3RUN, שהוקם ב-2003, מתעד רגעים רווי אדרנלין במצלמה ולהפוך אותם לסרטונים שייוצגו לאחר מכן בשידורי טלוויזיה ובתערוכות צילום. חברי הצוות הם מקצוענים העוסקים באמנויות האקרובטיקה, הלחימה והפארקור למחייתם. לא היינו חולמים לנסות לשחזר את הפעלולים שמודגמים בסרטון זה. אפילו הצפייה בסרטון נראית לנו נועזת למדי.

ראו גם: פארקור ממבט ראשון דרך עיניים של רץ (וידאו)

תודה ל-Gilad Steinberg. תמונת שער CC BY 2.0 geishaboy500

קוראים מספרים על “נטופיה”: “הספר מעלה שאלות ובעיות של חברה מרושתת מחשבתית בלי להפוך לדידקטי מדי או לשכנע בעמדה כזו או אחרת. אהבתי מאד מאד – אמיר קוניגסברג, חבר עמותת טכנולוגיות מוח ישראל (פרסומת)

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן