10 שירים ישראלים מפורסמים שחוברו יחדיו

לפעמים, בלבול בין מילים של שני שירים שונים לחלוטין יכול לגרום לפדיחות רציניות למדי בין החבר’ה (בערבי קריוקי, למשל), במקרים אחרים, זה עשוי להוליד עמוד פייסבוק מוצלח. שירים שצריך לאחד, עמוד פייסבוק חדש ומגניב שלוקח מילים משירים מוכרים ומשלב אותן עם ליריקות משירים שונים לגמרי הוא דוגמה מצוינת לכך.

קוראים מספרים על “נטופיה”: “הספר מעלה שאלות ובעיות של חברה מרושתת מחשבתית בלי להפוך לדידקטי מדי או לשכנע בעמדה כזו או אחרת. אהבתי מאד מאד – אמיר קוניגסברג, חבר עמותת טכנולוגיות מוח ישראל (פרסומת)

את העמוד, שצבר יותר מעשרת אלפים לייקים תוך שלושה ימים, פתחו שלושה חברים מהמרכז – חזקוש ישורון, שוקי ברקן ו-שי נרקיס. “הכל התחיל מסטטוס שחשבתי עליו – “אין לי ראש למילים ארוכות ואתה מין סופרקאליפרג’ליסטיקאקספיאלידושס” מספר חזקוש ישורון, בן 24 מתל אביב, קופירייטר במקצועו והוגה הרעיון לעמוד.

סופרקאליפרג'ליסטיקאקספיאלידושס

“אמרתי לעצמי שבטח אפשר לעשות עוד מלא שילובים מצחיקים שכאלה, אז הכנתי רשימה והעלתי לפייסבוק. כשראיתי שהרשימה מקבלת הרבה מאוד לייקים והצעות לרעיונות נוספים, החלטתי שכדאי לקחת את זה שלב אחד קדימה ופתחתי את העמוד”.

בעמוד המשעשע תמצאו שילובים ואיחודים הזויים בין שירים מוכרים משלל הסוגות. “מסובבת אותי” עם “נס גדול היה פה”, “ילדה סוכר” בשילוב “אפר ואבק”, או “הלב” של מאיה בוסקילה שהזדווג עם שיר הפתיחה של הסדרה המצוירת “הלב”.

הלב

מאז שנפתח, מוצפים מנהלי העמוד בעשרות פניות ורעיונות שונים של שלל הגולשים. “יש הרבה רעיונות טובים, אנחנו ממיינים אותם ובהמשך גם נעלה את חלקם” מוסיף ישורון. “אני מאמין שנשלב גם שירים באנגלית בהמשך הדרך והיו אפילו דיבורים על הקלטת קליפים משעשעים עם החומר שכבר קיים”. הוא מסכם.

אם כך, אתם מוזמנים לעשות לייק לעמוד המגניב והתחיל לחשוב על שירים שונים שתוכלו לאחד בעצמכם. בינתיים, קבלו את עשרת איחודי השירים המצחיקים והמקוריים ביותר שאספנו מן העמוד:

שירים מאוחדיםשירים מאוחדיםשירים מאוחדיםשירים מאוחדיםשירים מאוחדיםשירים מאוחדיםשירים מאוחדיםשירים מאוחדיםשירים מאוחדיםשירים מאוחדים

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן