חופשת סקי בדקה ה-90

אם גם אתם מיואשים לצפות מדי ערב בתחזית מזג האוויר ולהבין שחורף של ממש כבר לא יהיה פה השנה, והפנטזיות שלכם על סקי בחרמון הולכות ומתרחקות, זה הזמן להתחיל לחשוב על חופשת סקי בחו”ל. כן, כן. לא צריך לשבור תכנית חיסכון, לא צריך לתכנן חודשים מראש, ולא צריך לחכות לשבועיים בשנה שבהם יורד שלג. באירופה עונת הסקי מתחילה כבר באוקטובר, ונמשכת הרבה אחרי שזו שלנו (אם יש כזו בכלל) מסתיימת. לכן, חופשת סקי בדקה ה-90 היא לא רק אפשרית, היא גם בדרך כלל משתלמת למדי, ואם אתם לא חייבים לשהות במועדוני הסקי האקסקלוסיביים ביותר, תוכלו לשלב אותה גם עם חופשה עירונית באחד מבין כמה יעדים אטרקטיביים באירופה:

חופשת סקי בספרד

הרי הפירנאים, שמשתרעים בין ספרד לצרפת, ידועים באתרי הסקי שלהם, והם אולי היתרון היחיד שיש לנסיכות הזעירה אנדורה, השוכנת בלב ההרים הללו, ומשופעת באתרי סקי ומועדוני סקי יוקרתיים ויקרים. אם, לעומת זאת, תוותרו על השהייה באנדורה עצמה ותטוסו, למשל, לברצלונה, תוכלו להגיע ליום שלם של סקי באחד מאתרי הסקי שמרוחקים רק כשעה נסיעה מאחת הערים היפות באירופה. בדרך כלל תוכלו למצוא דיל שיכלול נסיעה הלוך ושוב באוטובוס תיירים מרווח, ואת הסקי-פאס לאתר שתבחרו, במחיר משתלם במיוחד, בייחוד למזמינים ברגע האחרון.

 

חופשת סקי בצרפת

להגיע מפאריז לפירנאים זו כבר נסיעה של יום שלם, אבל אם תבחרו להתחיל את חופשת הסקי שלכם בעיר האורות תוכלו לעלות על רכבת היורוסטאר המהירה לנסיעה לילית, ולהתעורר בבוקר אל מול המדרונות המושלגים של אחד מעשרות אתרי הסקי באלפים הצרפתיים. גם במקרה הזה מציעים רוב האתרים דיל המשלב את מחיר הנסיעה ברכבת במחיר חבילת הסקי עצמה. כיום, בעקבות הסכמי השמיים הפתוחים שהביאו לנו מגוון אדיר של טיסות זולות, שילוב של טיסה לפריז, יום או יומיים בעיר ורכבת לאלפים עדיין יצא לכם משתלם יותר מבחינה כלכלית מאשר בעבר.

חופשת סקי בגרמניה

האלפים, כידוע, אינם נחלתה הבלעדית של צרפת, ונמצאים גם בשטחיהן של שווייץ, איטליה, אוסטריה וגרמניה. קו הרכבת המרכזי המוביל לאלפים הגרמניים יוצא מדי שעה מהעיר מינכן, אחד היעדים הזולים והפופולריים כיום מישראל, עד לעיירה גרמיש, ממנה ניתן להעפיל לפסגות המושלגות, ובראשן הצוגשפיצה, הפסגה הגבוהה ביותר באלפים הגרמניים מצד אחד, והידועה כבטוחה ביותר מבחינת מפולות שלגים. אתרי הסקי באזור מציעים לגולשים יותר מ-60 ק”מ של מסלולים, בדרגות שונות, כולל מסלול סנובורד אולימפי, שעתיד לשמש לתחרויות הרשמיות של אולימפיאדת החורף של 2018.

 

חופשת סקי בהולנד

הולנד? היא לא אמורה להיות שטוחה? איפה אפשר לעשות שם סקי? זה בדיוק גם מה שההולנדים חשבו, ולכן הקימו ממש מחוץ לאמסטרדם את snowplanet – אתר סקי מלאכותי, בתוך מבנה. זה אולי נשמע קצת מגוחך, בייחוד לגולשים המקצועיים ביותר שבחבורה, אבל מלבד מסלולי מתחילים ואטרקציות לילדים אפשר למצוא שם גם מדרון באורך 230 מ’, המכוסה בשלג אמיתי (ולא בשלג מלאכותי, כמו במסלול בהר הגלבוע למשל). היתרון, בניגוד לאתרי סקי בטבע, הוא האפשרות לצאת לגלישה כמעט עד חצות הלילה, במסלול מואר לחלוטין, ומבלי לחשוש מתאונות או תקלות.

הייתרון הגדול של חופשת סקי בדקה ה-90 קשור בעיקר להוזלת הטיסות (ראה כאן לדוגמא) ולמציאת דילים אטרקטיביים במיוחד בכל הקשור ללינה וכלכלה (אוכל). למרות זאת, כדאי יהיה להביא בחשבון שבכל הקשור בציוד סקי – קשה יהיה לחסוך. ציוד סקי שתביאו אתכם מהבית כנראה ייקר גם את מחיר הטיסה, וגם את מחיר הנסיעות, מכיוון שרוב חברות התעופה והרכבות דורשות תשלום נוסף על ציוד ספורט. מצד שני, אם אין לכם במחסן בבית, ערכה מוכנה מראש לחופשת סקי שזמינה ומתוחזקת לאורך כל השנה, ייתכן שתצטרכו לשכור חלק מציוד הסקי ביעד שלכם, וגם אז מדובר בהוצאה לא קטנה.

קרדיט תמונה ראשית - Eytan Birenbaum

Skibid – קלאב מד סקי

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן