הצעת נישואין מפתיעה בספריית האוניברסיטה העברית

אפשר להוציא את שקיות האורז ולצעוק ״מזל טוב!״ גדול לאלעד אזרחי ואולגה גרוסמן – זוג צעיר שהתארס אתמול בצהריים, אחרי הצעת נישואין גרנדיוזית שעשתה הרבה רעש לסטודנטים שניסו ללמוד בספריה של אוניברסיטת ירושלים.

ההצעה כללה ריקוד המוני, סרטון בכיכוב בני משפחתה של אולגה, כוריאוגרפיה מרשימה, ריצה מרשימה מחיפה עד ירושלים ושלל הפתעות נוספות שהגיעו בזו אחר זו עד שהגיעה כריעת הרגל המסורתית והטבעת.

בהפקת כל האירוע המרשים הזה השתתפה אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה העברית. אלעד סיפר לנו ששיתוף הפעולה הנלהב סוכם כבר בפגישה הראשונה שהוא ערך עם האחראיות על הספרייה, כדי לקבל את הסכמתן להצעה.

קוראים מספרים על “נטופיה”: “השילוב בין עולם תלת מימדי עכשווי לבין עולם של זכרונות מאוד משעשע ומעורר מחשבות אישיות משלנו – דן מור (פרסומת)

יו״ר האגודה שמע על היוזמה, בירך וקישר אותו לשני חברי אגודה נוספים, שירן ואמיר, שעזרו בכל מהלך ההפקה.

אולגה, שעובדת כספרנית במקום, לא חשדה בכלום. קרוב לשעה 12 הבוסית שלה אמרה לה שהיא צריכה לדבר איתה בקומה השלישית של הספרייה (שאינה ״קומה שקטה״) על נושאי עבודה – ולקחה אותה היישר אל תוך הפלאש מוב המתוכנן, בו השתתפו גם לא מעט סטודנטים שבכלל לא מכירים את בני הזוג וסתם הגיעו למקום בשביל ללמוד.

הוויראליות של הסרטון תפסה את הזוג המאושר טיפה בהפתעה. ״לא היה לי בעיה שזה יעלה לאינרנט, אבל לא חשבתי שזה יצבור כזו תאוצה״, אלעד סיפר לנו: ״רציתי לעשות מזה סרטון, להראות למשפחה, לחברים, להראות מה יצא״.

השלב הבא בזוגיות הנרקמת יגיע בסוף השבוע, בדמות חופשה רומנטית בלתי נמנעת בצפון הקריר. בכל זאת, צריך קצת להתרחק מהתהילה שהגיעה בין לילה בעקבות הסרטון.

מזל טוב!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן