אמן בפריז “המיר” את שלטי חוצות ביצירות אמנות

למה לצאת למוזיאון, כשאפשר ליהנות מיצירות אמנות קלאסיות ברחוב? התשובה לרוב היא ״כי אי אפשר״ – אבל יוזמה של אמן צרפתי בשם אטיאן לאווי ממחישה לנו איך הרחובות עשויים להיות הרבה יותר אסתטיים אם שלטי החוצות שסביבנו היו מציגים אמנות גבוהה במקום פרסומות.

לפרוייקט התמונות הזו לאווי קורא OMG, Who Stole My Ads (אלוהים אדירים, מי גנב את המודעות שלי?). הרעיון הוא פשוט להחליף את מה שמוצג בשטחי פרסום עירוניים מהפרסומות הרגילות ליצירות אמנות קלאסיות מפורסמות. למרות שניכר שלפחות חלק מההחלפות האלה נעשו בפוטושופ – התמונות האלה משקפות מציאות אחרת, בה המרחב הציבורי הופך לקצת יותר נעים ומעורר מחשבה.

חדש בחנויות: “נטופיה”, רומן עתידני מאת יסמין לוי וגל מור על רשת חברתית מתקדמת שפועלת באמצעות מחשבות ונושאת תג מחיר מצמרר. עכשיו במחיר של לפני חוק הסופרים (פרסומת)

במקום דימויים פשוטים שרק מנסים לגרום לנו להוציא כסף, יצירות האמנות משדרות אווירה אחרת, רגועה יותר ומעוררת מחשבה. התמונות האלה גורמות לנו לחשוב מה אם האמנות הזאת, שביומיום כלואה במוזיאונים ולא באמת נגישה לכולם, היתה יוצאת החוצה אל המרחב וקורצת לנו מכל השלטים שבין כה וכה סביבנו. האמת? נשמע כמו מקום ממש נחמד לחיות בו.

לאתר של לאווי

דרך Taxi

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן