הנערה שנכנעה לסרטן כתבה לעצמה העתידית

אסתר ארל נפטרה בשנת 2010 ממחלת הסרטן כאשר היא בת 16 בלבד. כשהייתה בת 14, במהלך המאבק שלה במחלה, כתבה אסתר מכתב לעצמה העתידית. היא שלחה אותו דרך האתר futureme לאסתר בת ה-17 – אך למרבה הצער היא לא הספיקה להגיע לגיל הזה לפני שהסרטן הכניע אותה.

עוד שאלות ותשובות בנושא סרטן באתר סטארמד

אסתר ידעה שיש סיכוי שהיא לא תזכה לקבל את המכתב – לכן ביקשה מאנשי האתר לשלוח אותו להוריה. כך היא יכלה להבטיח שמישהו אכן יקרא את המילים שלה. ואכן, שנה אחרי מותה ההורים קיבלו את המזכרת הלא צפויה הזאת מבתם בדואר.

זה מכתב לאני העתידית.

אני העתידית, אני מקווה שאת מרגישה טוב יותר ממה שאני העשווית מרגישה.

אני מקווה שאם עדיין יש לך סרטן, אז שלפחות הוא נסוג מספיק כדי שתוכלי לתפקד גם ללא חמצן. אם לא, זכרי להשתמש בספריי Ocean כדי לשמור על הנחיריים שלך לחים 🙂 ואני מקווה שניסית לדבר עם עוד אנשים שיש להם סרטן. זה לא שכל האנשים שיש להם סרטן הם משעממים. יש גם כמה שהם מגניבים, ואולי פשוט עדיין לא מצאת אותם. המשיכי לנסות.

זוכרת שתמיד רצית לעשות משהו שישנה את העולם? זוכרת את זה? אם עדיין לא עשית שום דבר מגניב, אל תשכחי לנסות. הדבר הגרוע ביותר שיוכל לקרות זה שתכשלי, ואז את פשוט יכולה לנסות שוב עד שתצליחי. אם המילים האלה לא משפיעות עלייך עכשיו, נסי פשוט לזכור אותן.

לגבי אמא ואבא… הו אמא, איך היא מרגישה? היא חזרה ללמד? האם היא מאושרת? היא עובדת כל כך קשה עכשיו, כל יום היא פשוט מותשת. היא עושה יותר מדי. אני אוהבת אותה, ואני מקווה שאני זוכרת להגיד לה את זה כל יום.

מה עם הדבר הטפשי הזה, בנים? כבר יצא לך להתנשק? בין כל הבעיות הבריאותיות והנפשיות שלי, אני עדיין רוצה למצוא בחור שיחבב אותי בחזרה. אני לא יכולה לשלוט בזה, זה עוד אחד מהדברים הטפשיים שאני רוצה. האם לפחות בחור אחד חיבב אותך בחזרה? אלוהים…

אני מקוה שפשוט… פשוט תהיי מאושרת. ואם את לא יכולה להיות מאושרת, אז עשי דברים שגורמים לך להיות מאושרת. או אל תעשי שום דבר, אבל עדי זאת בחברת אנשים שגורמים לך להיות מאושרת.

ההורים של אסתר פרסמו לפני חודש ספר לזכרה של בתם, שם הם גם פרסמו את המכתב המרגש. הספר, this star won’t go out, מציג כל מיני ציורים, רשימות וסיפורים שכתבה אסתר במהלך חייה.

דיווחנו על מקרה דומה לאחרונה: מכתב שכתבה טיילור סמית בת ה-12 לעצמה העתידית, הכולל הוראה ברורה על המעטפה: ״לא לפתוח עד 2023״. גם במקרה זה, למרבה הצער, סמית לא תוכל לפתוח את המכתב לעולם.

קראו גם: ההורים גילו בהפתעה מכתב שבתם המתה כתבה ל״עצמה העתידית״

חייה של אסתר השפיעו על הסופר ג’ון גרין, שכתב ספר בהשראת הסיפור שלה (ובהשראת סיפורים רבים וספים) בשם The Fault in Our Stars – ספר שצפוי להפוך בקרוב לסרט קולנוע.

דרך BuzzFeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן