הנה האיחוד של סיינפלד שחיכינו לו כבר 15 שנה

בשבוע האחרון מלאה הרשת שמועות לגבי איחוד של סיינפלד. בניגוד לשלל שמועות דומות מהשנים האחרונות הפעם השמועות היו נכונות. בערך.

אמש, במהלך אחת מהפסקות הפרסומות של הסופרבול, שודר קטע קצרצר בן דקה וחצי שנראה כמו פרק חדש לגמרי של סיינפלד. ג’רי וג’ורג’ יושבים במסעדה ומדברים על… שום דבר, בעצם. לקראת הסוף מגיע גם אורח מפתיע שוודאי יעשה לחובבי הסדרה נעים בלב.

האם מדובר באיחוד? לא בדיוק, אבל בערך. מדובר בעצם בטריילר לפרק בסדרת הרשת של ג’רי סיינפלד, “קומיקאים שותים קפה במכוניות“, בו ג’רי סיינפלד מארח קומיקאים מפורסמים לכוס קפה במכוניות.

חדש בחנויות: “נטופיה”, רומן עתידני מאת יסמין לוי וגל מור על רשת חברתית מתקדמת באמצעות מחשבות שנושאת תג מחיר מצמרר. עכשיו במבצע רגע לפני חוק הסופרים (פרסומת)

בפרק החדש של הסדרה סיינפלד מארח חבר וותיק: ג’ורג’ קוסטנזה. את הפרק כתבו סיינפלד יחד עם שותפו הוותיק לארי דיוויד, שגם ביים. בדיוק כמו בימים המאושרים של סיינפלד.

הפרק המלא, בן חמש דקות, זמין לצפייה כאן.

מה שנחמד כאן הוא כמה זה מרגיש מוכר ונכון. כאילו ג’רי וג’ורג’ לא הלכו מעולם, הקטע הזה בעיקר מדגיש כמה אנחנו מוכנים לעונת איחוד מלאה. מצד שני, עם כמות השידורים החוזרים של הסדרה המקורית ביס ובהוט לפעמים באמת נראה שאף פעם לא נפרדנו מסיינפלד וחבריו.

דרך BuzzFeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן