10 סוגים של הורים הכי גרועים בעולם

הורים אמורים להיות קשובים ורגישים לילדיהם, לשמש מודל לחיקוי עבורם, להיות דוגמה ומופת בכל הנוגע לחינוך, משמעת וערכים. אנחנו רוצים לקוות שכל הורה יקח אחריות על הזאטוט שלו מבלי להביא את הסעיף למישהו אחר אבל לפעמים זה מדהים לראות מה ההורות מחלצת מאנשים מסוימים. לא מדובר במחזה יפה במיוחד.

הם לא בהכרח הורים גרועים ברוב ימות השנה. לרוב מדובר בקבוצה די מבולבלת של אנשים עם עודף כוונות טובות, שעושים קטעים מעפנים בשם אהבת הילד והרצון העז לא לפשל כמו הוריהם. הם רק רוצים את הבסט לנסיך שלהם אבל בדרך לשם יתעלמו משאר העולם. טיפוסים אלה שנואים על רווקים במיוחד אבל מעצבנים גם לא מעט הורים אחרים. אז קבלו את ההורים הכי סחים בסביבה (מלבד האב בתמונה הבאה שהוא בהחלט אבא השנה):

תמונה: EngledowArtPhotography

1. יאללה בלגן

הורים המאפשרים לילד לפזר את שקיקי הסוכר על כל השולחן בבית קפה, לצעוק בקולי קולות ולדפוק על הכיסאות כאוות נפשו. הם מאמינים שאסור להפריע לנסיך בתהליך הגילוי עצמי שלו. מצדם, יושבי המקום יכולים לתקוע את הראש בקיר או לשפוך על עצמם מים רותחים מעצבים, הם לא ימנעו מהילד מלהתבטא. הורים אלה יושבים אדישים, מדברים עם החבר לצדם בכיף שלהם ומבחינתם, שימות העולם.

2. הרמאים

ההורים שעושים עבור הילד את פרויקט הסיום שלו. במקום לתת לילד להצליח ולהיכשל בעצמו כחלק מתהליך הלמידה הם מעדיפים לקצר עבורו הליכים ולזכות אותו בציון מאה בצורה הכי פשוטה: למנוע ממנו להתאמץ ופשוט לעשות הכל עבורו. הכל מאהבה כמובן. אחר כך המפונק מנפנף בגאווה מול בני כיתתו המאוכזבים את המאה העגול שקיבל. האחרים חושבים שמדובר באיזה בייבי איינשטיין. אין גבול לרמאות.

3. המפדחים

הורים המשתכרים במסיבות הילדים. עבור חלק מההורים לשמור על הילדים באיזה יומהולדת זה תירוץ מצוין להתיידד עם ג’וני וואקר. אי אפשר לגמרי להאשים אותם. להיות הבייביסיטר של עשרות יונקי צומי צעקניים זה הסיוט בהתגלמותו ועדיין, כאבא או אמא, הדבר האחרון שאתה רוצה לגלות זה שההורה השומר שם היה עסוק בלערבב לעצמו משקאות ולשחק אותה טום קרוז ב”קוקטייל” מאשר להשגיח על היקר מכל.

בקבוצה זו נכללים גם הורים שמעלים סטטוסים מביכים על ילדיהם ללא רשותם. כל הורה ברשתות החברתיות יודע שהוא מחזיק בביתו את נשק יום הדין בכל הנוגע ללייקים. תמונות וסטטוסים על ילדים הם הארטילריה הכבדה שהורים שולפים כדי לזכות באהדת חבריהם. על חשבון הילד. בדרך כלל היורש שלהם מזועזע מהרעיון שההורה כתב עליהם אבל הוא מגלה את זה כבר אחרי שאבא’לה קיבל מאה לייקים. כן, כל העולם יודע שמצאו אצלה כינים בשיער. מוי כיף. קחו בחשבון שיום יבוא והילדים יתבעו אתכם על נזק תדמיתי.

4. המלכלכים

הורים רוצים יותר מכל אמפתיה. במטרה להשיגה הילד יהיה בהלם כמה ירחיק לכת ההורה ויקטר עליו בפני איזו מכרה זרה מהקניון. הוא עומד באמצע החלל עמוס אנשים ונאלץ להאזין לייסורי הוריו בפני אדם שמוכן לספר איך זה גם אצלו ככה. שם הם רוקמים תוכניות חינוך ואסטרגיה על גורל הילד וכל העולם לומד תוך כדי איך הוא דחף לקיר איזה ילד ופיצץ לו את הצורה. הילד חש מינימום כמו דמות מ”הסופרנוס” ואם לא יצא לו כבר שם רע, בזכות הורים אלה הוא עבריין השכונה.

דרך tvrecappersanonymous.wordpress.com

5. הורים עילאיים ומתנשאים

הורים שלא מקשיבים להוראות בית הספר ומתחכמים. כן, אלה שיעשו דווקא הפוך כי הם מבינים טוב יותר מהמערכת ותוך כדי העברת המסר גורמים לילד שלהם להיות האאוטסיידר הבעייתי. הילד משלם את המחיר על היותו בנו של הורים דעתניים וביקורתיים מדי שחייבים להיות הורים עילאים ומתנשאים. כמו לשלוח אותו לבוש רגיל לגמרי למסיבת תחפושות כיתתית כי הם “לא זורמים עם שטויות”.

תמונה: EngledowArtPhotography

6. הפסיכופטים

הורים שמתנהגים כמו פסיכופטים בטורנירים ומשחקי ספורט של הילדים. בכל הורה חי ובועט הילד שבתוכו אבל זה לא נראה טוב כשאבא רומס על המגרש מלא ילדים רכים בני שבע רק כדי להבקיע כדור בשער. זה השלב בו האבא רוצה להוכיח שהבן שלו ובעיקר הוא, לא לוזרים. באותו רגע הוא רואה אדום בעיניים וכל הילדים הקטנים הם “גורמים מעכבים” בדרך לניצחון.

 

7. המחנכים

ההורים המייעצים להורים אחרים איך “לשלוט על הילד” ותוך כדי מנדבים את כל הסודות והטריקים שעבדו על הילד בדרך למשמעת. מביכים ככל שיהיו, זה לא עוצר אותם. אלה ההורים הגאים שהצליחו להשיג התקדמות בהתנהגות הפרחח הקטן ולא יכולים להתאפק מלבשר על כך לכל העולם ואשתו. לפתע הם ההורים שהצליחו במשהו בדרך לא דרך ורוצים בעצם קרדיט על השיטות לא שיטות שלהם. במיוחד אם הן יצירתיות במיוחד.

דרך tattletailzz.com

8. העומדים בשער

ההורים הצדקנים-מוסרניים הללו שגורמים להורים אחרים להרגיש חרא עם עצמם. כאילו העולם המודרני לא מספיק מעיק, הורים אלה באים אליך בנונשלנטיות עם יציאות כמו “זה בטח קשה לעבוד כל היום עד השעות הקטנות של הלילה ולא להרגיש כמו אמא אמיתית”. משפטים שמשאירים את האמא מרוסקת, ספוגת רגשות אשמה ובגדול, עם חשק עז לצנוח מהחלון.

תמונה: EngledowArtPhotography

9. ההורים העפים

אלה שכל כך מלאים בעצמם ובהישגי הילד, גם הבנאלים ביותר. הם מתמוגגים שעות על גבי שעות על המאמי הדרדק עם משפטי “הוא כזה גאון ומתקדם ביחס לגילו” מבלי לשאול אותך אפילו פעם אחת על הילד שלך. אלה האגוצנטרים שרק רוצים לסחוט מחמאות אבל לא מזיז להם שהילד שלך נכשל או סולק מבית הספר. הם כל כך מרוכזים בעצמם. כמו ילדים.

דרך whatisgeology.tumblr.com

10. רכי הלב

ההורים שלא יודעים להגיד לא ויוצאים “ההורה הטוב” מול שאר ההורים. כשכולם אמרו “לא” לילדים שביקשו עוד גלידה הם חייבים להיות בעלי לב זהב, להיכנע כמו סמרטוטים בלי עמוד שדרה ולזכות בנקודות זכות אצל הילד. אחר כך כל שאר הילדים באים בטענות להורים “למה את לא כמו אמא של יונתן?”. בא לך ללכת לאמא של יונתן ולמרוח לה גלידה על כל הווילונות.

דרך writersbloq.com

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן