איך לקבל שטח אחסון אינסופי חינם בשירות הענן החדש של בזק?

נגמר לכם המקום בדרופבוקס? נמאס לכם להסתובב עם הנייד הכבד? בזק מציעה לכם להצטרף חינם לשירות אחסון חדש בשם Bezeq Cloud המציע לכל מנוי שטח אחסון אינסופי בענן. השירות החדש, המבוסס על טכנולוגיה של Pogoplug, מיועד למנויי בזק באינטרנט וזמין עבורכם ברגע זה באמצעות הקישור הזה.

שירות Bezeq Free Cloud נבחר למוצר השנה 2014! בואו לנסות אותו בחינם וללא הגבלה

שטח אחסון אינסופי חינם? זו אכן ההבטחה. תוכלו להעמיס על השירות הזה קבצים, העלאת תמונות, מוזיקה וסרטים ללא הגבלה, לשימוש אישי בלבד שאינו מסחרי.

מלבד השירות הזמין און ליין, אפשר להוריד עם הרישום אפליקציית גיבוי למחשב. עם התקנתה, האפליקציה תגבה אוטומטית את התיקיות My Documents, My Videos ו-My Music, ואפשר להגדיר לה תיקיה נוספת מכל מקום במחשב. כל קובץ שתשמרו בתיקיות אלה יעלה אוטומטית לענן. אם נפגעו או נמחקו קבצים בתיקיות המגובות תוכלו לשחזר את הגיבוי מעותקי הקבצים בענן בכל עת.

נוסף על כך, זמינות אפליקציות של השירות לאייפון’לאייפד ולאנדרואיד, המאפשרות לגבות את המידע במכשירים הניידים (לא כולל אנשי קשר ואפליקציות). ניתן להגדיר ולתזמן גיבוי אוטומטי באמצעות Wifi או 3G על מנת לא לחרוג מחבילת הגלישה הסלולרית שלכם. אפשר לשתף כל קובץ עם חברים, מכרים ובני משפחה במייל או באמצעות שיתוף בפייסבוק (אפשר גם להקצות סיסמה לגישה לקובץ). ניתן גם ליצור תיקייה ייעודית בשירות אשר אנשים מסוימים שתגדירו ייהנו מאפשרות העלאת קבצים אליה.

מה קורה אם תתנתקו מבזק? במקרה כזה התכנים ייחסמו ולאחר 120 ימים ימחקו כליל. השירות החדש מחליף את שירות האחסון הקיים של בזק (Net Disk) וכל לקוחות השירות יפסיקו לשלם עליו.

בהתנסות ראשונית בשירות נראה כי הממשק בסיסי ונוח והקבצים זורמים במהירות. כאשר מציעים לנו שירות אחסון ללא הגבלה באפס כסף (בהשוואה לשירותים מתחרים המציעים אחסון ללא הגבלה בנפח של 2GB-7GB), אנחנו פשוט לוקחים.

שירות Bezeq Free Cloud נבחר למוצר השנה 2014! בואו לנסות אותו בחינם וללא הגבלה

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן