לא תאמינו איך יצר האמן היפני בן ה-73 את היצירות המדהימות האלה

בעולם הסוגד לפוטושופ ולשאר גימיקים ממוחשבים לא יכולתי שלא להתפעל מהיצירות המופלאות של אמן יפני, טאסויו האריאוצי’, בן ה-73, שיוצר את העבודות המדהימות שלפניכם באמצעות תוכנת אקסל של מיקרוסופט.

מדובר ביצירות ססגוניות ועשירות במוטיבים תרבותיים ממיטב המסורת היפנית. הרבה פרחים, שמש ושלווה ניכרת בהן. “לא עבדתי עם אקסל בעבר” הצהיר האמן בראיון, “אבל ראיתי איך אחרים יצרו יצירות גרפיות מעניינות וחשבתי לעצמי, אני אוכל ליצור עם זה. תוכנות גרפיות עולות לא מעט אבל תוכנת האקסל מושתלת מגיעה בילט אין ברוב המחשבים. יש לזה פונקציות רבות וקל לשימוש מתוכנת צייר של מיקרוסופט”.

ממש לפני שפרש לגימלאות האריאוצ’י הרגיש שהוא חייב למצוא אתגר חדש שימלא את חייו. עד מהרה האיש הרגיש שהוא מצא את חלקת האקסל הקטנה שלו, המעניקה לו חופש ומרחב תמרון כדי לייצר כאוות נפשו. האריאוצ’י גילה את יתרונות האקסל לפני כ-13 שנה ועם הזמן אף קטף פרסים שונים על יצירותיו הדיגיטליות.

הוא פרץ לתודעה כבר ב-2006, כאשר כבש את לב השופטים בתחרות אמנות באקסל. מאז הוא חושף את עבודותיו בתערוכות ובאתר היפני שלו. האמן אפילו יצר כמה סרטוני הדרכה העוסקים בתהליך היצירה באקסל לפי שלבים אבל גם הם, ביפנית. נותר רק להביט ולנסות לפענח מה הוא אומר או בעיקר להתבונן בעבודותיו מלאות האופטימיות. האריאוצ’י הוא בהחלט ההוכחה שגם בעולם מודרני קר וקפיטליסטי הכל מואר עם קצת ישן ומסורתי. הנה מיטב מיצירותיו. לראות, להתלהב ולקבל חשק לטוס ליפן או להסתפק באיזה סושי קטן:

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן