אופנה או פורנו? שאלון הרשת שיפתיע אתכם (לא ליד הבוס)

שאלון רשת אינטראקטיבי חדש כובש בשעות האחרונות את הרשת. לפני שנמשיך נזהיר – החידון הזה כולל תמונות בעלות אופי מיני גרפי מאוד. הוא לא מומלץ למי שפורנו עושה לו בחילה, ובוודאי לא כדאי לענות על החידון ליד הבוס.

השאלון, “אופנה או פורנו“, יציג בפניכם חלקי תמונות, וינסה לגרום לכם לנחש האם התמונה המלאה לקוחה מסרט פורנו או הפקת אופנה. ברגע שתענו התמונה המלאה תחשף בפניכם ותדעו אם הצלחתם לנחש נכון או לא.

זה נשמע פשוט, אבל בפועל זה מסובך מאוד. כל תשובה לא נכונה תפסול אתכם ותאלץ אתכם להתחיל הכל מהתחלה. בסופו של דבר יש בשאלון 40 תמונות – אבל סביר להניח שלא תצליחו לראות את כולם לפני שתפסלו. הנה כמה דוגמאות. נראה אתכם מנחשים:

למרות שמדובר בדבר שהוא חצי פורנוגרפי (או לפחות מציג דימויים לא מצונזרים של פורנוגרפיה), המסר שמאחורי השאלון שווה לדעתנו את תשומת הלב של כולנו. הוא מראה בפירוש עד כמה הדימויים של עולם האופנה זהים לעיתים קרובות לדימויים פורנוגרפיים, ועד כמה התפישה שלנו משתנה בעקבות התגיות של מה זה אופנה ומה זה פורנו.

קראו גם: ערבי או מזרחי – המשחק של השד העדתי

מצד שני, למה זה בעצם כל כך מפתיע אותנו? הרי כולם יודעים שסקס מוכר – ועולם האופנה פשוט משתמש בעקרון הזה כדי לקדם את המוצרים שהוא מפרסם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן