הגלגל שיהפוך את האופניים שלכם לחכמים יותר

לרכוב על אופניים זה בריא גם לכם וגם לסביבה, ואם אתם גרים בתל-אביב אתם וודאי יודעים שמדובר גם בדרך היעילה ביותר להגיע ממקום למקום בסביבה אורבנית סואנת. רק מה, מדי פעם אופניים יכולים להיות עסק די מעייף, במיוחד בעליות או ברכיבות ארוכות.

״גלגל קופנהגן״ (Copenhagen Wheel) יוכל להפוך את האופניים הקיימים שלכם לאופניים-חכמים, שיהפכו כל נסיעה לקלה יותר. לחלק הפנימי של הגלגל צמודה צלחת אדומה שכוללת בתוכה מנוע, סוללה ושפע של חיישנים. בתחילת כל רכיבה הגלגל יתחיל לעקוב אחרי הרגלי הדיווש שלכם, וכשהוא יזהה שאתם מתחילים להתאמץ (נניח בתחיית עלייה) הוא ישתמש במנוע כדי לסייע לכם לצלוח את החלק הקשה בלי להזיע.

בניגוד לאופניים חשמליים אחרים, השימוש במנוע אינו דורש מצערת, והוא נעשה בצורה אוטומטית לגמרי. בנוסף, הגלגל יכול לאגור את האנרגיה שלכם מקטעים ״מתים״ ברכיבה (נניח בירידות או בזמן בלימה) ולהשתמש בה מאוחר יותר כשאתם באמת צריכים אותה. יתרון נוסף ודי ברור הוא שלא צריך להחליף את כל האופניים כדי להנות מהעזרה החשמלית – מספיק להחליף את הגלגל האחורי בלבד.

בפלא הזה שולטת אפליקציה ייעודית לסמארטפון, שיכולה גם לדווח לכם כמה קלוריות שרפתם בכל רכיבה ואף לקלוט שיבושים ומכשולים בדרך ולהזהיר רוכבי אופניים אחרים.

נשמע אידיאלי, נכון? עכשיו מגיע החלק הכואב: החברה שמייצרת את הגלגל (שפותח ב-MIT) פתחה לאחרונה את ההזמנות המוקדמות בכמות מוגבלת. המחיר: לא פחות מ-700 דולר, לא כולל משלוח. בעתיד צפוי הגלגל לעלות אפילו יותר.

מצד שני, מי אמר שלרכוב על אופניים זה תחביב זול?

דרך Sharepowered. תודה ל-Martin Vainstein

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן