אב אחד תיעד את ילדיו יורדים במדרגות בכל בוקר במשך 25 שנים

גם אם אתם לא חוגגים את חג המולד וקיטש אמריקני ממש לא עושה לכם את זה, נראה לנו שהסרטון שלמעלה יחמם לכם את הלב. מדובר בתיעוד של 25 ערבי חג מולד, ובזוג אחים שיורדים שנה אחרי שנה במדרגות הבית כדי לבדוק אילו מתנות מחכות להן מתחת לעץ האשוח.

הסיפור החל בשנת 85′, כשהאח הבכור עדיין ילדון והאחות הקטנה היא תינוקת שלא יכולה ללכת לבדה. במהלך השנים האחים גדלים, הופכים מילדים לבני נוער ומבני נוער למבוגרים, מאמצים ונפרדים מבעלי חיים ובשלב מסויים אף מרחיבים את המשפחה ומוסיפים אנשים נוספים למסורת.

ראו גם: אז והיום: אנשים והשנים המוזרות שלהם (תמונות)

הסרטון הועלה לרשת ב-2010 ולכן התיעוד מפסיק בנקודת הזמן הזו. לכבוד חג המולד המתקרב הוא הוצף מחדש על ידי לא מעט גולשים וצבר פופולריות מחודשת.

למרות שכמה שנים חסרות בתיעוד הזה (אולי מצלמת הווידאו התקלקלה), הכרונולוגיה המשפחתית הזאת עדיין מרגשת, במיוחד השנים הראשונות בהן האושר של הילדים מהחג ומהמתנות שהם הולכים לקבל ניכר בחיוכים הגדולים שלהם.

התיעוד לא מפסיק לרגש גם בשנים המאוחרות: בשנים האחרונות, שני האחים מתגלשים במדרגות באותה דרך בה הם ירדו כשהם היו ילדים קטנים. אז זה היה מהתרגשות והשתטות אמיתית, היום זה מעין ריטואל משפחתי נוסטלגי. זה עדיין נראה כיף מאוד ואוהב מאוד ומשפחתי מאוד. תגידו מה שתגידו על סרטונים נוסטלגים כאלה – הם תמיד פורטים על געגוע.

דרך Happy Place

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן