20 מטריות שמאפשרות לעבור את הסופה בסטייל

הסערה הגדולה כבר בעיצומה. אם יצאתם מהבית במהלך היממה האחרונה סביר להניח שנרטבתם כהוגן או מהגשם או מהשלוליות ואם התמזל מזלכם לגור בירושלים, בהרי הנגב או הרי הצפון אפילו יצא לכם להשתובב קצת בשלג.

לכבוד הסופה, אספנו בשבילכם 20 רעיונות למטריות סופר-מגניבות, שיאפשרו לכם לצלוח את הסופה בסטייל.

1. המטריה שתקרין לכם את האינטרנט

אם אתם קוראים את הטקסט הזה אתם כנראה אוהבים לגלוש ברשת. למה שקצת גשם יעצור אתכם? המטריה הזאת כוללת מחשב נייד זעיר ומקרן שיוכל להקרין לכם עדכוני מזג אוויר, מצגות של תמונות ועוד שלל עדכוני רשת.

למרבה הצער, מעבר לקונספט המגניב לא נראה שהמטריה הזאת תצא אי פעם בצורה מסחרית. חבל.

2. שמיים כחולים

אם אתם בכלל שונאים גשם, למה שלא תקנו מטריה שתשכיח מכם את העננים המאיימים ותגרום לכם להרגיש שוב באמצע הקיץ?

3. תראי אמא, בלי ידיים!

מטרייה זה עסק די מסורבל. בשביל להקל את העסק, הניו-ברלה היא מטריה שאפשר להשתמש בה בלי ידיים. סוג של מטריה לבישה, או קסדה ממש ממש גדולה וקלה שמתלבשת על כל פלג הגוף העליון.

זה נראה מצחיק, אבל היי, אם ממש חשוב לכם להשאיר את שתי הידיים פנויות בשימוש במטריה אולי זה יהיה שווה בשבילכם 55 דולר.

4. בלי ידיים 2

אם אתם רוצים מטרייה שאפשר להשתמש בה בלי ידיים אפשר גם ללכת על אפשרות קצת פחות קיצונית מהדוגמה הקודמת: מטריה שלובשים כמו תיק גב. תודו שזה נראה הרבה יותר סביר.

5. לוק, אני המטרייה שלך

רוצים להרגיש חלק מסרט מדע בדיוני? המטריה המאירה הזאת תעשה את העבודה. זהירות רק לא להסתנוור.

6. מעונן חלקית

מטריית העננים הזאת תעשה הרבה כבוד לתופעה שמביאה אלינו את הגשם, וודאי תגרום ללא מעט מבטים ברחוב. במקום להתקפל כמו מטריה רגילה, הענן הוא בעצם סוג של בלון שמתנפח במהירות על ידי שימוש במשאבה מובנת.

7. בובה של מטריה

נכון אף פעם אין מה לעשות עם המטריות בזמן הקיץ? אז הנה מטריות שהופכות לבובות חביבות שאפשר להשאיר על המדף גם כשאין גשם בחוץ.

8. משחקי הכס

הנה מטריה שסביר להניח לא תשכחו בטעות כשתניחו אותה בצד בזמן שהיא מחכה לשימוש: בתחתית שלה קיים מושב קטנטן שיכול להפוך אותה לכיסא-שטח כשהיא סגורה. מגניב!

9. שלד

ה-Eco Brolly היא ידידותית במיוחד לסביבה, שכן היא כוללת רק את השלד של המטריה. בשביל המגן עצמו תוכלו להשתמש בכל חומר שתרצו: יריעת גומי, עיתון, שקיות ניילון ועוד. כשמתחיל הגשם תצרכו רק למתוח את יריעת המגן על השלד – ואתם יבשים.

השלד עצמו חזק יסית ולא ישבר בקלות, ולא תצטרכו לזרוק את המטריה כשהכיסוי שלה יקרע – מה שאומר שהיא תשאר אתכם הרבה יותר זמן מכל מטריה ממוצעת אחרת. קול.

10. שנינו יחד תחת מטריה אחת

מטריה זוגית אמיתית כוללת שתי ידיות – ולא ידית אחת ונסיון שנדון מראש לכשלון להצליח לשמור שני אנשים מתחתיה. זו מטריה שבאמת אפשר להשתמש בה בזוג ולהתחיל לשיר!

11. אווירודינמיקה למתקדמים

במקום להאבק עם הרוח שהורסת מטריות על בסיס קבוע, למה שלא תשתמשו במטריה אווירודינמית שמשבי רוח פשוט לא מזיזים לה? אולי זה נראה קצת דבילי – אבל כשכל שאר האנשים יזרקו את המטריות שלהם בזעם כשתבוא רוח גדולה אתם תהיו אלה שתצחקו אחרונים.

12. סופר מטריה!

רוצים להגן על כל הגוף שלכם מפני הגשם? המטריה הענקית הזאת תאפשר לכם לעשות את זה, במחיר של להראות כמו טמבלים מוחלטים. מדובר למעשה בחמש מטריות שמחוברות זו לזו כדי ליצור כיפה גבוהה שתכסה את כל הגוף. המעצב של הפלא הזה אפילו הטמיע בה כמה חורי איוורור חסינים לגשם, שיוודאו שיהיה לכם מספיק אוויר שם בפנים.

13. מטריית-קפה

הגשם מפריע לכם להנות מהקפה של הבוקר בדרך לעבודה? זו תפסיק להיות בעיה אם תקנו לעצמכם מטריה עם מחזיק כוסות מובנה. איך לא חשבו על זה קודם?

14. המטריה המנומסת

אם לא נעים לכם שהקצוות החדים של המטריה נתקעים בגוף ובעיניים של העוברים והשבים ברחוב, המטריה המנומסת תאפשר לכם “לקפל” אותה כלפי מטה כשאתם מגיעים לאיזורים הומים, ובכך לא להפריע לאיש.

15. המטריה שהיא שעון שמש

אם נתקעתם בלי שעון אבל בלי מטריה – הנה אחת שתוכלו להשתמש בה כשעון שמש. הידית של המטריה כוללת מצפן שתאפשר לכם להתכוונן לכיוון הנכון, ולראות את השעה בחלק התחתון של היריעה המגנה.

מצד שני, לא בטוח שבזמן גשם תהיה מספיק שמש כדי להציג את השעה – אז עדיין מומלץ לקחת שעון.

16. אני באטמן!

כשהיא מקופלת המטריה השחורה הזאת נראית בדיוק כמו מטריה אחרת. אך כשפותחים אותה אפשר להפוך לאיש העטלף. זה אולי לא ממש פרקטי נגד גשם – אבל זה ממש ממש מגניב לחובבי קומיקס.

17. מטריה רופ

דני רופ כבר מסנן אתכם ואין לכם דרך אחרת לחזות את מזג האוויר? קבלו את המטריה שהיא בעצם חזאי. הבסיס של המטריה הזאת מתחבר לרשת הביתית שלכם ומושך את תחזית מזג האוויר מהאינטרנט. המטריה עצמה תאיר בצבעים שונים על פי התחזית: גשם מתקרב? המטריה תאיר בכחול זוהר. השמיים בהירים? הידית שלה תהפוך לבנה.

18. לסמוראים בלבד

ללכת עם מטריה ברחוב זה לא דבר גברי או מאיים במיוחד, ואם חשוב לכם להראות קשוחים גם ביום גשום הפלא הזה בשבילכם: מטריה שמתחזה לחרב בנדן. רק אל תנסו לעבור איתה שומרים בקניון.

19. המטריה היא החברה הטובה ביותר של האדם

למה שרק אתם תהנו מהגנה מפני הגשם? איך חומי הכלב ישאר יבש בטיולים הגשומים שלו? אוה, טוב ששאלתם. המטריה הבאה מיועדת לכלבים בלבד – והיא תאפשר לכל כלב לצאת בכיף גם באמצע המבול.

20. די, נמאס כבר מהגשם!

לסיום, בואו נודה באמת. גשם זה טוב ויפה כל עוד אנחנו נמצאים בבית בתוך הפוך. כשצריך לצאת לעבודה ולסידורים וכל צעד שאנחנו עושים מחוץ לבית הוא רטוב וקר ומעלה את הסיכויים לשפעת גשמי הברכה לא ממש מברכים.

לכן המטריה האחרונה שלנו היא מסדר למי שאחראי לכל הגשם הזה: די כבר. סופוות תביא רק בסופי שבוע, לא בימי עבודה.

דרך: bored panda, CoolThings, the cool list, oddee

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן