הפעילה החברתית נגד מגיש “המירוץ למיליון”: ניסית לנצל אותי כשהייתי קטינה

פרשת בעילת הקטינה בידי הזמר המפורסם – שאין לפרסם את שמו על אף שכולם כבר יודעים – ממשיכה להדהד. היום נראה שהסיפור הזה מתחיל לחלחל ולהשפיע על דמויות ציבוריות נוספות, שאינם קשורים ישירות לפרשה.

שיר נוסצקי

הפעילה החברתית שיר נוסצקי פירסמה מוקדם יותר היום בפייסבוק סטטוס על כמעט-יחסי-מין שהיו לה עם השחקן ומגיש הטלוויזיה רון שחר (שהנחה את ״המירוץ למליון״) לפני אי אילו שנים, כשהיא היתה בת 14 והוא בן 28.

נוסצקי לא מאשימה את שחר במעשה פלילי וגם מודה באחריות שלה למקרה – אך כן מספרת סיפור רגיש בו בת-נוער עברה חוויה מינית ראשונה לא מאוד נעימה עם בחור שלמחרת כבר שכח את שמה:

נוסצקי כותבת כי היא נזכרה בסיפור הזה בעקבות סטטוס שפרסם שחר עצמו, בו הוא סיפר שהוא ביקר ב״דירת מסיבות החשק״ של הזמר, שם על פי החשד קוימו יחסי מין בין הזמר וחבריו לבין נערות קטינות. שחר כתב שהסיטואציה כולה מעוררת בו גועל וכאב – ונוסצקי, על פי דבריה, ביקשה להזכיר לו שגם הוא חלק מאותה תרבות שיכולה להתייחס לנערות צעירות מאוד ככלי למימוש התאווה המינית של אנשים בוגרים.

הנה הסטטוס המקורי של רון שחר:

במקרים כאלה צריך בעיקר להיזהר מלערוך משפטי שדה פייסבוקאים לאותם אנשים שמואשמים במקרים כאלה, במיוחד כי עדיין לא שמענו את תשובתו של רון שחר לדברים. בכל מקרה מדובר בסיפור שנמצא בקו התפר המאוד מאוד רחב בין שחור ללבן, ואפשר להזדהות בו עם שני הצדדים.

סוכנות פרי כפרי המייצגת את רון שחר מסרה ל-Onlife בנושא: ״אין תגובה״. שחר מסר ל”וואלה”: “אין לי תגובה, כי אני לא מכיר את הבן אדם. אין לי מושג מי היא, אני לא יכול להתייחס למשהו ספציפי. אדם בן 42, לא זוכר כל בחורה שהיה איתה בגיל צעיר. אני מופתע מסיפור הזה, אין לי מושג במי מדובר, למה לכתוב או להגיד דבר דבר. זה נשמע לי הזוי. נשמע לי כמו מתיחה. אם היו אומרים לי שזכיתי בטוטו, זה היה אותו הדבר”

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן