המלצרית לא קיבלה טיפ כי הסועדת ״לא אהבה״ את סגנון החיים הגיי שלה

אתם לא פשוט “אוהבים” אנשים שדוחפים את האף שלהם לסגנון החיים של אחרים באופן לא ענייני וכאשר לא נשאלו? מלצרית מניו ג׳רזי שירתה משפחה שסירבה להשאיר לה טיפ, לא בגלל שירות גרוע. הסיבה, כפי שכתבה הסועדת על החשבונית: היא אינה מאשרת את סגנון החיים הגיי שלה, ולא מוכנה להשאיר טיפ למי שחיה חיים כאלה.

דיאנה מורלס, המלצרית המדוברת, שירתה בעברה במארינס, והגנה על חייהם של אותם לקוחות שעכשיו מסרבים לשלם על השירות שהם מקבלים ממנה. היא סיפרה שכאשר היא הציגה את עצמה בפני הסועדת הסרבנית, זו הופתעה מהשיער הקצוץ שלה ואמרה: ״הו, חשבתי שתגידי שקוראים לך דן. מאוד הפתעת אותנו!״.

בסוף הארוחה כאמור, הסועדת לא השאירה טיפ על החשבון (על סך 93.55 דולרים), וכתבה בדיוק את הסיבה לכך:

אני מצטערת, אבל אני לא יכולה להשאיר טיפ כי אני לא מאשרת את סגנון החיים שלך ואיך שבחרת לחיות את חייך.

מורלס צילמה את החשבונית ושלחה אותה לעמוד הפייסבוק Have a Gay Day, ומהר מאוד הסיפור הפך ויראלי. מאוחר יותר היא כתבה שם:

אני ממש עצבנית ופגועה. הילדים שלה הולכים ללמוד ממנה את ההתנהגות הזאת. אני שירתתי במארינס כדי שהאנשים הלא סובלניים האלה יוכלו להנות מהחירות שלהם. אני מצטערת גבירתי, אבל אני לא מאשרת את סגנון החיים שלך ואת הדרך בה את מגדלת את הילדים שלך – אבל מצד שני את לא רואה אותי זורקת לך את זה בפרצוף ונותנת לך שירות רע. תשמרי על הפה שלך, ואני מתפללת שבחיים לא אתקל בך שוב.

גולשים שראו את הסיפור העגום הזה בפייסבוק מיהרו לתרום למלצרית את הטיפ האבוד שלה ועוד קצת: בראיון ל-CNN היא ארה שהיא כבר קיבלה מעל ל-2,000 דולרים, שנתרמו לחשבון פייפאל ייעודי שפתחה המסעדה בה היא עובדת. זאת ועוד: בעלי המסעדה הבטיחו להכפיל את הסכום ולתרום את הכסף לטובת עמותה שעוזרת לזכויות של הומואים ולסביות.

דרך Huffington Post

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן