איך משפרים את תשואות תיק ההשקעות בכמה צעדים פשוטים

סוחרים ומשקיעים רבים בבורסה נאבקים מידי יום על השגת תשואות גבוהות ככל האפשר בתיק ההשקעות שלהם. לכל משקיע אסטרטגיית השקעה התפורה על מידותיו, אסטרטגיה שמשלבת השגת תשואה ויחד עם זאת לא מדירה שינה מעיניו.

אסטרטגיות ההשקעה הנפוצות בעולם המסחר בשוקי ההון נחלקות בין אלו המאמינים במסחר קצר טווח לבין אסטרטגיות השקעה ארוכות טווח ובראיה של שנים רבות קדימה.

אלו וגם אלו עושים שימוש בכמה וכמה כללי ברזל לשיפור תשואותיהם:

1. שימוש בכלי גידור והגנות. סוחרים ומשקיעים סביב העולם כבר הבינו מזמן כי חלק מובנה מכל השקעה הוא הגנה וניטרול סיכונים. ניטרול סיכונים נחלק לכמה וכמה מישורים: הגנה מפני שינויים בשערי המטבעות, הגנה מפני חשיפה לשינויים במחירי סחורות, הגנה מפני ירידות או עליות ע”י שימוש באופציות להגנה ועוד כהנה וכהנה.

2. התקשרות עם הברוקרים הנכונים וחדרי המסחר הנכונים לצורך קבלת עמלות מסחר מוזלות ויחד עם זאת תנאי המסחר האיכותיים ביותר כפי שנוהגים לדרוש הסוחרים והמשקיעים הגדולים.

3. לא חוסכים ברכישת מערכות מסחר ומערכות מידע מתקדמות ואיכותיות. שימוש במערכות מידע ומערכות מסחר מתקדמות הינם כלי חשוב וחיוני לשיפור תשואות. סוחר או משקיע שמקבל את המידע הרלוונטי, המסונן, בזמן הנכון ובמקום הנכון יכול לעשות בו שימוש מושכל ומהיר וכידוע המקדים לקנות את המניה החמה בדרך כלל גם קוצר את הרווחים הגבוהים ביותר, האחרונים שמקבלים את המידע וקונים אחרונים הם גם אלו שמשלמים מכספם את רווחי הרוכשים הראשונים. יתרה מכך, זמן שווה כסף, את זה מבין כל ילד. שימוש בכלי מסחר איכותיים עשוי לחסוך לא מעט זמן ובכך להתאמץ הרבה פחות מיתר הסוחרים. הרי לא הייתם מצפים לראות את טכנאי השירות בביתכם מבריק בורג בביתכם באמצעות מברג פשוט אלא עם מברגה נטענת איכותית.

שיפור התשואות בהשקעה או במסחר הוא רק עיניין של החלטה. ההבנה שאתם כסוחרים או משקיעים נמצאים בתחרות מתמדת מול יתר הסחורים או המשקיעים האחרים היא חלק מרכזי בעיניין. סוחר מן המיניין שלא מחפש להקדים את יתר הסוחרים / משקיעים – שלא יתפלא שהוא משיג תשואות דומות לאלו של יריביו ומתחריו. אם יהיו לך כסוחר / משקיע יתרון על פני יריביך הסוחרים סביר להניח שסיכויי הצלחתך יעלו.

רוצה פרטים נוספים כנס לאתר שלנו: Best Trader

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן