5 טיפים מתקדמים לאינסטגרם שבטח לא הכרתם

אינסטגרם, אלבום התמונות הכי חברתי שיש לכם בסמרטפון, הוא כבר מזמן לא אפליקציה שמיועדת אך ורק לצלמים מקצועיים. הרשת החברתית הזאת הופכת את כולנו לצלמים – וגם אם אתם לא יודעים בדיוק מה זה צמצם ומה עושים עם תריס אתם יכולים להפוך לצלמים פופולריים, לפחות במסגרת הרשת.

אם אתם בדרך להפוך סופרסטארים של אינסטגרם, אבל לא מצליחים לאגור את מאות העוקבים ואלפי הלייקים לכל תמונה – הכנו בשבילכם מספר טיפים למתקדמים, שוודאי יעזרו לכם לשפר את התמונות שאתם מצלמים ומפרסמים ברשת החברתית של התמונות.

1. שלבו כמה פילטרים שונים ביחד

הפילטרים של אינסטגרם, שמאפשרים להקנות לתמונה מאפיינים גרפיים שמזוהים עם מצלמות ישנות, מוכרים כבר לכולם. אבל האם ידעתם שאפשר לשלב כמה פילטרים ביחד, ליצירת אפקטים מורכבים ומקוריים יותר? כנראה שלא – מכיוון שכדי לעשות את זה צריך קצת “לעבוד” על האפליקציה.

אז איך עושים את זה? ובכן – לפני שאתם מצלמים את התמונה, העבירו את המכשיר שלכם למצב טיסה. כן כן. צלמו וערכו את התמונה כרגיל ונסו לפרסם אותה. מכיוון שהמכשיר במצב טיסה השליחה לאינסטגרם תכשל. אל תבהלו – זה חלק מהתוכנית.

תמונה ערוכה שלא עולה לאינסטגרם נשמרת אוטומטית בספריית התמונות שלכם – כולל הפילטר שהחלתם עליה. זה אומר שעכשיו תוכלו לייבא את התמונה חזרה לאינסטגם ולהפעיל עליה פילטר נוסף. על האפשרות הזאת אפשר לחזור שוב ושוב. כשאתם מוכנים לפרסם הוציאו את המכשיר ממצב טיסה והמשיכו כרגיל.

2. ותרו על המצלמה המובנית של אינסטגרם

בצורה די פרדוקסלית, המצלמה המובנית באינסטגרם היא לא כל כך מוצלחת. לוקח לה הרבה זמן להתפקס, לא ניתן לשלוט בה על כל הפרמטרים ובסופו של דבר סביר להניח שאפליקצית הצילום הדיפולטית של הסמארטפון שלכם תוכל להפיק תמונות טובות יותר.

לכן – נסו להמנע ככל שניתן מלצלם דרך אינסטגרם. במקום זה השתמשו במצלמה הסלולרית עצמה, או באפליקציות צילום אחרות לטעמכם. כשתרצו להעלות את התמונות שלכם לאינסטגרם תוכלו לייבא אותן דרך ספרית התמונות, ולהחל עליהן פילטרים כרגיל.

3. עריכה היא לא רק פילטרים

אל תפספסו את תכונות העריכה המתקדמות של אינסטגרם. כבר אמרנו שאת הפילטרים כולכם מכירים, אבל האם אי פעם ניסיתם ללחוץ על כפתורי העריכה האחרים, שנמצאים מעל הפילטרים?

הכפתורים האלה יעזרו לכם ליישר את התמונות, להוסיף מסגרות, להחל אפקט של טישטוש על קצוות התמונה (אפשר להזיז את האיזור המטושטש, שמיוצג בשלב העריכה בלבן, בעזרת האצבעות) ולבצע שיפור צבעים אוטומטי שבדרך כלל מפיק תוצאות טובות.

כל כלי העריכה אינם סופיים, ככה שאתם יכולים להרגיש חופשי להתנסות בכולם ומקסימום לחזור לגירסה המקורית של התמונה אם לא תהיו מרוצים מהתוצאות.

4. זכרו – התמונה מרובעת

שנים של צילום במצלמות “רגילות” לימדו אותנו שתמונה צריכה להיות מלבנית, על פי הפורמט המקובל והישן של פיתוח פילם. באינסטגרם וויתרו על המלבן ובחרו להציג תמונות מרובעות.

זכרו זאת כשאתם מצלמים – במיוחד אם אתם נוהגים ליישם את טיפ מספר 2 ולא מצלמים דרך האפליקציה עצמה. זכרו שכנראה תצטרכו לחתוך את הקצוות של התמונה טרם הפרסום באינטגרם, ודאגו לא להציב פריטים חשובים באותן קצוות.

אם אתם משתמשים במערכת ההפעלה iOS 7 של אפל, קיימת אפשרות ששווה לנצל לצלם בפורמט ריבועי דרך המצלמה המובנית. כך תוכלו לצלם מראש בפורמט הנכון ולדאוג שהתמונה שלכם תעלה לאינסטה בדיוק כמו שרציתם.

5. תמונה אחת שווה אלף מילים

זכרו: אינסטגרם נועדה במקור לפרסום והפצה של תמונות. חנויות האפליקציה מלאות בשלל יישומים שיאפשרו לכם להוסיף כל מיני כותרות ואותיות ומילים, ויש גם כל מיני חבר’ה שמעלים שלל צילומי מסך של תכתובות סמסים או הודעות וואטסאפ.

עדיף שתתמקדו בתמונות עצמן ולא בכל המסביב. זה אולי נחמד מדי פעם כקוריוז – אבל ביננו, אנשים שנכנסים לעיין במה שחדש בפיד שלהם באינסטגרם רוצים לראות תמונות, לא מילים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן