הכירו את האיש הסבלני ביותר בטוויטר

לפרופסור ג’ון א. לואיס מ-VirginiaTech יש בעיה. הוא חולק את אותו השם עם רשת חנויות בריטית, כמו גם עם פוליטיקאי אמריקאי. עם שם כל כך פופולרי, גילה ג’ון שרוב האנשים שפונים אליו בטוויטר עושים זאת עקב טעות בזיהוי.

הסיבה: הפרופסור האנונימי הספיק לתפוס את הכינוי @johnlewis – שהוא השם הדיפולטי אותו רושמים משתמשי טוויטר שמעונינים לפנות לחשבון של רשת החנויות או לפוליטיקאי. ולואיס, במקום להתעלם מהטעויות או להתעצבן על כך שאנשים לא טורחים לבדוק למי הם פונים לפני שהם לוחצים “שלח”, עונה לכל פניה ופניה בנימוס.

כך למשל, כשלקוח מאוכזב של רשת החנויות פנה אל לואיס בשאלה “איפה המשלוח עד תשע שהבטחת לי?”, ענה הפרופסור: “אני תמיד מקיים את ההבטחות שלי לגבי זמנים, אבל אולי התכוונת לרשת החנויות”:

גולש אחר כתב: “תקראו לי פראייר של קיטש, אבל ממש נהנתי מפרסומת חג המולד של @JohnLewis. מצד שני, היא לא גרמה לי לבכות כי אני לא אידיוט”. על זה לואיס הגיב: “אתה פראייר של קיטש. אני יכול להתערב שאכן בכית. ואולי בעצם התכוונת לרשת החנויות”:

ויש עוד עשרות דוגמאות כאלה. למעשה – כל פעילות הטוויטר של לואיס, שכוללת עשרות ציוצים מהשבועות האחרונים, עוסקת רק בטעויות הזיהוי.

החדשות הטובות בשביל הפרופסור הנחמד הן שרשת החנויות הבריטית שמה לב לעבודת היח”צ הויראלי המצויין שהוא עושה לה (עד כדי כך טובה עד שאפשר לחשוב שהוא בעצם טריק יחצ”ני – אם כי העובדה שהוא אכן פרופסור באוניברסיטה גורמת לנו להאמין שלא כך הדבר) עד שהיא כבר ביקשה ממנו את כתובתו כדי לשלוח לו כמה מתנות.

נקווה שהמחווה הנחמדה של החנות לא תגרום לאיש הסבלני ביותר בטוויטר לאבד את הסבלנות שלו.

דרך BuzzFeed

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן