בעל המסעדה רדף ועצר את גנב האייפונים של לקוחותיו

כייסים, קבלו עצה ידידותית: לא לגנוב טלפונים סלולריים במסעדת הסושי Juno בשיקאגו. ג’אסטין באלוג, גנב בן 37, גילה את זה לאחרונה על בשרו, לאחר שבעל המסעדה רדף אחריו למסעדה אחרת, התעמת איתו, הכניע אותו ואז הזמין את המשטרה.

זה אולי הזמן גם לספר שבעל המסעדה הזה הוא בעל ידע רב באמנויות לחימה. בקיצור: לא אדם שהייתם רוצים להסתבך איתו.

הסיפור התחיל כג’ייסון צ’אן, בעל המסעדה, שם עין על אדם שנראה לו קצת חשוד. האדם הזה נכנס למסעדה, הניח את המעיל שלו על הבר והסתובב קצת בין הסועדים. לפתע אותו חשוד חזר למעיל שלו, אסף אותו ויצא במהירות מהמסעדה. צ’אן מיהר לגשת לשאר הסועדים ושאל אם הבחור החשוד לקח מהם משהו. אחד הסועדים ענה לו שכן – החשוד גנב לו את מכשיר האייפון.

צ’אן לא התבלבל, ומיהר לרדוף אחרי החשוד. הוא הדביק אותו סוף סוף לאחר מספר רחובות, אחרי שהוא נכנס למסעדה אחרת וניסה לבצע את אותו תרגיל על סועדים אחרים. כשצ’אן התעמת איתו, ניסה הגנב לברוח, אבל צ’אן לא ממש התרגל. כבר אמרנו שהוא מומחה לאומנויות לחימה – והוא מיהר להכניע אותו ולא לאפשר לו לזוז.

את התוצאה של המפגש הזה אפשר לראות בתמונת המאסר של הגנב שמופיעה למעלה. את הפנס המטורף בעין הוא לא חטף אחרי שהוא נפל במדרגות – אלא בזמן שהוא ניסה להימלט עם השלל (צ’אן עצמו מצולם מימין):

באלוג הואשם בגניבה, ודמי הערבות שלו נקבעו על 10,000 דולרים. אין כמו קצת צדק לארוחת צהריים. וסושי.

דרך Gawker

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן