13 סימנים שיגלו אם אתם חרא של בן אדם

ישראלים רבים חושבים שהם יכולים לעשות מה שמתחשק להם כל עוד אלוהים או המשטרה לא עוצרים אותם. אולי כך הם למדו או משום שכולם עושים את זה.

בין אם זה להתפרץ למישהו לשירותים כשהוא יושב על האסלה או ללעוס בפה פתוח, גם אם עד היום התנהגות כזו הייתה טבע שני עבורכם, הרי שהרגלים נועדו להשתנות. לפניכם רשימה של 13 דברים מרגיזים במיוחד שאנשים עושים, שיעזרו לכם לגלות אחת ולתמיד האם אתם מניאקים. ואם כן, בבקשה הפסיקו, לטובתנו ולטובתכם האישית ולטובת האנושות כולה.

1. אתם לא מחזיקים את הדלת לאחרים

הדבר ההומני לעשות הוא לפחות להסתכל שאין מישהו מאחוריכם שצריך להחזיק עבורו את הדלת, כדי שהיא לא תיטרק לו בפרצוף. אלה לא גינונים “בריטיים” של לורדים אלא מחווה אנושית בסיסית. אנשים מאוד מעריכים את המחווה הקטנה הזו, בייחוד כאשר היא מונעת מהם להיפצע. אם מישהו מחזיק לכם את הדלת כשאתם קרובים, אפשר פשוט לעבור בדלת ולומר לו תודה.

bulldog gets his head stuck in door

דרך: weknowmemes.com

2. אתם לועסים בפה פתוח

זה די מזעזע כשאנשים לועסים עם פה פתוח, ונותנים לסובבים מבט על האוכל שנמצא בתוך הפה שלהם. והרעש של אכילה בפה פתוח. אתם לא אצל רופא שיניים, אנו לא צריכים לראות, להריח או לשמוע את הפה שלכם. בקיצור, סגרו את הפה כשאתם בולסים. אם אתם רוצים ללעוס בפה פתוח, עשו זאת בבית לבד. זאת פעילות שצריכה לבייש אנשים כמו צפיית פורנו. למרות שפורנו דווקא זה לא משהו להתבייש בו. אז אולי תצפו בפורנו בפומבי, ותלעסו בפה פתוח בסתר? הכי פשוט.

Chandler's Law - if you get stuck have a man come through the door with a gun.

“תלעס בפה פתוח עוד פעם אחת, נראה אותך!”. דרך: johnguycollick.com

3. אתם מזהמים את הסביבה

כדור הארץ גם ככה מתפרק, וזה בין היתר בגלל אנשים שמזהמים. אז למה שתרצו לגרום לכדור הארץ למות? אתם לא אוהבים לחיות? אתם לא אוהבים את כדור הארץ? חוץ מזה זה מאוד אנוכי, גם אם אתם לא מעריכים את הסביבה, זה לא אומר שיש לכם זכות להתייחס לכל פיסת אדמה כאל מזבלה ענקית. זה לא שלכם, אז תכבדו את זה. בבית שלכם תזבלו כמה שאתם רוצים.

דרך: dailyedge.ie

4. אתם עוקפים בתור

אף אחד לא אוהב לעמוד בתור, בין אם בקופת החולים או בפקק בכביש, אז אתם לא מיוחדים בחוסר סבלנותכם. זה לא שיש תחביב כזה לאנשים אחרים לעמוד בתור. אז אלא אם כן אתם ממהרים לבית החולים, יש לכם מגבלה גופנית או בעיה בשלפוחית השתן ואתם לא יכולים להחזיק מעמד דקות ספורות בלי ללכת לשירותים או סיבה מוצדקת אחרת, עמדו בתור ואל תעקפו.

דרך: steveninoregon.blogspot.co.il

5. אתם שמים מוזיקה באייפון שלכם בפול ווליום בלי אוזניות

אפילו תהיה זו המוזיקה הכי מגניבה בעולם. גם אם זה One Direction (במיוחד אם זה ואן דיירקשן), אף אחד לא רוצה לשמוע את זה בוקע מן האייפון שלכם. זה נשמע נורא, זה צורם, בשביל זה המציאו אוזניות. או רדיו. בקיצור, רדו מהספיקר ושימו אוזניות.

דרך: popmatters.com

6. אתם מדברים בטלפון על רמקול

לא ברור אם זה טרנד שנוצר בעקבות תכניות טלוויזיה או סתם המצאה של אנשים מעצבנים. אל תשכחו שבטלוויזיה אנשים מדברים בספיקר כדי שהצופים ישמעו אותם. אבל נחשו מה, במציאות אף אחד לא רוצה לשמוע מה יש לצד השני להגיד. ולמען האמת גם לא מה לכם יש להגיד. זה מקרה קלאסי של פלישת הפרטיות שלכם למרחב הציבורי ונחשו מה: אף אחד לא רוצה לשמוע. אנשים שמדברים בטלפון זה מעצבן.

דרך: .everettcompanies.net

7. אתם לא דופקים על הדלת לפני שאתם נכנסים לשירותים

אין דבר מביך יותר ומרגיז יותר מהסיטואציה הבאה: אתם יושבים לכם בנוחות בשירותים, לפתע הדלת נפתחת ואתם נחשפים במערומיכם על האסלה. לא הייתם רוצים להרוג את האדם שעשה את זה? נכון שהייתם אולי צריכים לנעול את הדלת אבל עדיין, תמיד בודקים שאין שם אף אחד. אל תהיו מניאקים. מצד שני: מה עונים לדפיקה על דלת השירותים?

דרך: itthing.com

8. אתם לא מאותתים כשאתם עומדים לפנות בכביש

כל שניתן לאחל לאנשים שלא מאותתים הוא לחטוף דו”ח. כן זה החוק, אתם חייבים לאותת. אתם גם מסכנים את הרכבים מאחוריכם שאינם יודעים לאן אתם פונים כי הם לא קוראי מחשבות. אז האופציות שלכם פשוטות: לשדר מסר טלפתי לרכבים מאחוריכם שאתם הולכים לפנות, או לאותת, זה פשוט כל כך וזה לידכם אז מה הבעיה?

דרך: sf.streetsblog.org

9. אתם לא מחכים שאנשים ירדו מהרכבת/אוטובוס לפני שאתם עולים

אם הגעתם אל הרכבת/ האוטובוס, ואתם חוסמים את המעבר ולא נותנים לאנשים לרדת, או מנסים לעלות מהצד בעודם אנשים יורדים, אל תעשו את זה. אין דבר מרושע יותר מלעמוד בדרכם של אנשים שהגיעו אל יעדם אך נאלצים להישאר על האוטובוס/רכבת/מונית שירות כי מישהו חסר סבלנות רוצה לעלות.

“הו זה םשוט מזעזע!” דרך: digbatonrouge.com

10. אתם נותנים למלצרים טיפים קטנים

אם השירות היה גרוע, למשל למלצרים לקח שעה לשים לב שאתם בכלל קיימים או עד שהם הביאו לכם א ארוחת הצהריים כבר היה ערב, אז אל תיתנו טיפ. כמובן מומלץ גם לא לחזור למקום כזה. אבל אם באופן קבוע ובלי סיבה אתם לא נותנים טיפ או נותנים טיפים נמוכים זה מרושע במיוחד. אין חוק נגד זה, לפחות לא בארץ, אבל הדבר ההומני לעשות הוא לתת טיפ נורמלי.

דרך: wittybadger.com

11. אתם לא אוספים את הצרכים של הכלבים שלכם

כלבים הם יצורים מדהימים, הבעלים שלהם הרבה פחות מכך במקרים רבים. כשאתם לא אוספים את הצרכים של הכלבים שלכם אתם פוגעים בסובבים אתכם. אנשים וגם כלבים עלולים לדרוך בזה וצואה זה לא דבר כיפי. אה כן וזה גם נגד החוק. אז אל תהיו מניאקים ותאספו אחרי הכלב שלכם.

cute puppy dog animal snow can't poop you watching funny pics pictures pic picture image photo images photos lol

דרך: funnyasduck.net

12. אתם תמיד מאחרים לכולם

בין אם מדובר בעבודה או פגישה אם חברים, לא להגיע בזמן מראה על חוסר כבוד וזלזול בזמן היקר של האחר. זו אומנם ישראל, אך עדיין, אם אתם לא רוצים שאנשים יפסיקו להזמין אתכם או לדבר אתכם, תגיעו בזמן זה לא כל כך קשה. מי שבאמת רוצה, יצליח.

funny photos

דרך: uberhumor.com

13.אתם מוציאים את הטלפון שלכם ומצלמים כל מה שזז

מדובר בתופעה הולכת וגוברת, אנשים מצלמים כל הזמן כל דבר. בין אם מדובר בתאונת דרכים או אירוע אינטימי שמתועד ללא רשות. מילא אם זה היה רק מרגיז או חסר נימוס, אך בכלי התקשורת ובאינטרנט מופצות כיום כל כך הרבה תמונות של אנשים שיכלו לעזור אך בחרו במקום זאת לצלם את המאורע. מדובר בתופעה שחייבת להיפסק. אם אתם רואים מישהו במצוקה אל תשלפו את הטלפון כדי לצלם אותו, לכל היותר שלפו את הטלפון כדי להזעיק עזרה. אל תהיו מניאקים.

דרך: dailyedge.ie

תמונת שער: everettcompanies.net

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן