חושבים על ניתוח פלסטי? תחשבו על העתיד שלכם

לא ברור אם הסיפור הבא הוא אמיתי או בדיחה, הדעות בנושא חלוקות. אם זה אכן אמיתי זה מעט מטריד ומשעשע בו זמנית. קשה לנו להחליט.

ראו גם: האיש הזה עשה ניתוח פלסטי כדי להיראות בדיוק כמו ג’סטין ביבר

העובדות הן כאלה: מכון לניתוחים פלסטיים בטאיוואן פרסם כרזת פרסומת בה מוצגת משפחה שנראית נורמטיבית במבט ראשון, יחד עם המסר המבטיח הבא: “הדבר היחיד שתצטרכו לדאוג לו לאחר הניתוח הפלסטי הוא ההסבר לילדיכם”.

עכשיו הסתכלו שוב, האם אתם שמים לב למשהו מוזר? כן בדיוק, ההורים לא דומים כלל לילדים שלהם. המסר של המכון לניתוחים פלסטיים הוא כי מרוב ניתוחים אומנם ההורים יפים ואטרקטיביים, אך זה יצר חוסר דמיון מוחשי בינם לבין ילדיהם, ויהיה עליהם להסביר לילדיהם את חוסר הדמיון הזה. כן, אכן דאגה קטנה במיוחד, להסביר לילדים למה לא רצינו להhראות כמוהם.

בעוד מרבית האנשים עלולים להיות מוטרדים מכך שהאף החדש יצא עקום ובמקום ריבועים בבטן ישתילו להם סיליקון (לגברים), כנראה שיש דברים נוספים שלא חשבנו עליהם.

כאמור, הדעות באשר לאמיתותה של הכרזה הזו חלוקות, ובאתר בו התפרסמה, חלק מהגולשים חושבים שמדובר בכרזה אמיתית ואחרים סבורים שזו מתיחה. יחד עם זאת, מרבית הגולשים שנחשפו לכרזה חשבו שהיא משעשעת.

המסר יכול להיות לכאן או לכאן: או שהמפרסמים רוצים שמי שעובר ניתוח פלסטי יחשוב שהולכים להיות לו לחיים מדהימים בעקבות הניתוח, שיהפוך אותו לאדם יפה ואטרקטיבי. כמובן, חיים מדהימים מלבד ההסבר שיאלץ לתת לילדים שלו. או, שהמפרסם רוצה לשאול את מי שרוצה לעבור ניתוח פלסטי האם הוא עדיין רוצה בכך למרות שבעתיד יאלץ להסביר את בחירתו לילדיו.

מה דעתכם, כרזת פרסומת אמיתית או מתיחה? אולי זו לא משפחה אמיתית אלא אוסף של ניצבים? נשמח לשמוע מה אתם חושבים על כך, ועל המסר שהפרסומת מנסה להעביר לגבי ניתוחים פלסטיים.

תמונות: Rocketnews24.com

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן