פייסבוק הציגה עיצוב חדש של כפתור הלייק

פייסבוק עיצבה מחדש את המראה של כפתורי הלייק והשיתוף. בפוסט שפורסם אתמול בבלוג הפיתוח של הרשת החברתית, הציג ריי סי. הא, אחד ממהנדסי התוכנה בפייסבוק, את העיצוב החדש של הכפתורים הכי פופולריים ברשת.

לא מצאנו כאן שינוי רדיקלי במיוחד: הפונט הוא אותו פונט, הגודל אותו גודל וגם הצבעים אותם צבעים, אם כי הסדר שלהם השתנה (פעם זה היה כחול על לבן, היום לבן על כחול). מה שכן שונה הוא המיתוג: במקום יד גנרית שמפנה את האגודל מעלה בכפתור הלייק, מופיע עכשיו הלוגו של פייסבוק, האות F בריבוע לבן. היד נעלמה כלא הייתה.

מדובר בהחלטה עיצובית מעט מוזרה, שכן היד הפכה לסמל שמזוהה במיוחד עם הלייק. מצד שני, אולי זו גם היתה הסיבה שהובילה את מעצבי פייסבוק להחליט על השינוי.

כפתור הלייק מוטמע בלמעלה מ-7.5 מיליון אתרים, ונחשפים אליו כל יום מעל 22 מיליארד גולשים – סיבה מספיק טובה למתג אותו חזק יותר עם הלוגו של פייסבוק ולוותר על הסמל הדי גנרי מהעיצוב הקודם. הסיבה הרשמית לשינוי, אגב, היא ״התאמה למסכים בעלי רזולוציה גבוהה״.

אם יש לכם אתר, אתם יכולים להטמיע את הכפתורים החדשים כבר היום, או להמתין מספר שבועות כדי שפייסבוק תבצע שדרוג אוטומטי לכפתורים הישנים.

האם תתגעגעו לאגודל של הלייק, או שבכלל לא תשימו לב לשינוי?

עוד כתבות בנושא פייסבוק

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן