מי הוא איש הלגו המסתורי שמחפש עבודה?

למצוא עבודה זה לא קל. בימינו לא מספיקים קורות חיים סטנדרטיים – מועמדים שרוצים להתבלט צריכים בדרך כלל להצטיין בכל מיני מבחנים מעצבנים ולהרשים אנשי כ״א ומנהלים זוטרים. או שאפשר לנסות לרמות את השיטה – ולהשתמש בגימיקים.

קבלו את איש הלגו המסתורי – מעין הכנה לקורות חיים שייחשפו במועד מאוחר יותר. איש הלגו מככב באתר משלו, שם הוא מספר על הלבטים בדרך לשליחת הקו״ח.

״היי, אני מחפש עבודה, אבל היא חייבת להיות גזעית. לא תמצאו כאן את קורות החיים שלי. לא אספר לכם מי אני. כל מה שאני יכול להראות זה שהראש שלי יצירתי, חברתי, יזמי, אינטואטיבי, יצירתי.״, מספר אותו איש לגו – ומבטיח לחשוף את זהותו בפני מעסיקים פוטנציאליים ב-13.11 ב-10 בבוקר באמצעות פייסבוק.

אהבנו את היצירתיות והרצון לחשוב מחדש על המוסכמות שבחיפוש עבודה. אהבנו פחות את זה שכדי לעקוב אחרי עמוד הפייסבוק של איש הלגו (ולראות את זהותו בבוא היום) חייבים לעשות לייק. גם העובדה שהאתר באנגלית בעוד הבחור מחפש עבודה בישראל די מבלבלת.

יש גם מקום לתהות האם אתר כזה, יצירתי ככל שיהיה, מספיק כדי למשוך מעסיקים. מה שאיש הלגו מצפה לו הוא ליצור מספיק הייפ כדי שהמעסיקים יפנו אליו בהצעות מפתות – ולמרבה הצער בחיים האמיתיים זה לא עובד ככה. חיפוש עבודה הוא בדרך כלל עבודה משל עצמה, שיכולה לקחת שעות רבות כל יום במשך שבועות ארוכים עד למציאת המשרה המתאימה. 

מצד שני – אנחנו מאחלים לבחור בהצלחה גדולה במציאות עבודה מתאימה, ומקווים שאיש הלגו המסתורי יוכיח את עצמו ויצליח למשוך מעסיקים פוטנציאליים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן