מרחק נשימה: החיות של גלפגוס ויצורים אקזוטיים נוספים

למדתי הרבה מהמסעות בעקבות בעלי החיים בעולם. בעלי החיים השונים יכולים להיות דומים מאוד בהתנהגותם לבני אדם. אם זה באופן בו דובת הקוטב דואגת ומגוננת על גורה עד גיל 3 או אם זה הפינגווין שמשוויץ בגוזליו בפני כל מי שבסביבה.
למדתי על חכמת בעלי החיים והיכולת שלהם לשתף פעולה כדי לשרוד כמו הדולפינים שמקבצים את הסרדינים יחד לכדור וכופים עליהם לעלות לפני המים כדי לצוד אותם.
למדתי שיש בעלי חיים סקרניים שנוכחות בני אדם מעניינת אותם והם יתקרבו כדי לבדוק מקרוב כמו לוויתני הבלוגה. למדתי שאמנם יש בעלי חיים שיכולים לשרוד בטמפרטורות מטורפות, אבל אם כדור הארץ קצת יתחמם, קיומם יהיה בסכנה. אם זה הפינגווין הקיסרי שכבר במינוס 10 מעלות נהיה לו חם, או דוב הקוטב שניזון מכלבי ים שאותם הוא צד רק מקרחונים (ובמידה והנקבה לא מגיעה למשקל מסויים היא לא יכולה להכנס להריון).

בעצב רב למדתי על אכזריותו של האדם, שצד בעלי חיים ללא התחשבות או רגש. איך אדם יכול לקשור גור של פרת ים לסירה רק כדי שהאם הדואגת תשחה בעקבות גורה ותהרג. למדתי שהאדם מחסל בשיטתיות את שטחי המחייה של בעלי החיים שגם ככה מתמודדים עם חיים לא קלים כמו דובי הפנדה שאוכלים 25 קילו במבוק ביום אך ורק מזן ספציפי וגם ככה יש להם קושי להתרבות. למדתי שגם יש אנשים טובים בעולם שבעלי החיים כן חשובים להם והם יעשו כל שביכולתם על מנת לעזור להם, אם זה בהסברה וחינוך ואם זה בעזרה פיזית לבעלי החיים. השאיפה שלי היא להיות אחת מאלה. לגייס את כישוריי על מנת לקדם ולעזור ככל שאוכל ליצורים מדהימים מסביב לעולם כל עוד אני מסוגלת פיזית, וכלכלית.

חשוב לי להמשיך לצלם ולהעלות את המודעות בנוגע ליצורים המופלאים האלה. אני מזמינה אתכם לתמוך בי במסע הקרוב שלי לטבע הפראי בקמפיין מימון המון ולהכניס קצת מהחוויה המיוחדת הזו גם לבית שלכם. המתנות שאני מציעה לכם בתמורה – לוח שנה של טבע פראי, תמונות קנווס של יצורים נפלאים שצילמתי בהם פינגווינים, פנדות וחברים אחרים ועוד – הן בחסות חברת פיק-א-בוק. אם נגיע ליעד, 5% מהסכום יתרמו ל”תנו לחיות לחיות”. הצטרפו אלי עכשיו.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן